مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: سیل اخیر هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به زیر ساخت جاده‌های روستایی و شهری خوزستان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ارزیابی خسارت سیلاب به جاده‌های خوزستان به وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و استانداری خوزستان ارسال شده تا برای جبران خسارت وارده اقدام شود.

وی افزود: سیل اخیر هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به زیر ساخت جاده‌های روستایی و شهری خوزستان خسارت وارد کرد که اعتبار مورد نیاز ناشی از خسارت سیل از طریق وزارت راه و شهرسازی و بخشی از سوی اعتبارات استانی تامین خواهد شد.

بهرامی نیا بیان داشت: بر اثر سیل اخیر در خوزستان ۲۷۰ مسیر روستایی و شهری مسدود شد که از این تعداد ۶ راه روستایی همچنان مسدود است و تردد در جاده بستان - چذابه همچنان مسدود است و جاده جایگزین 'ام الدبس' - چذابه (منتهی به پایانه بین المللی چذابه) است که در صورت تایید برای بازگشایی، تردد در این مسیر برقرار خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: جاده عبدالخان به بستان از مسیر‌های فرعی تردد است که به دلیل آبگرفتگی بازگشایی نشده و ماموران راهداری درحال پیگیری برای برقراری تردد در این مسیر هستند.

وی در پایان گفت: اولویت جبران خسارت در جاده‌ها با مسیر‌های اصلی و شریانی است که کار ترمیم و اصلاح جاده‌های آسیب دیده پس از برآورد اولیه و کارشناسی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/م

خسارت سیل به راههای خوزستان
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.