نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید در مسیر بازسازی و جبران خسارات سیل گام‌های جدی برداشته شود تا آرامش به کانون خانواده‌های آسیب دیده بازگردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: عید فطر، عید بندگی و حرکت در مسیر قرب الهی است و شناخت ولایت و امام، یکی از مهمترین جنبه‌های کمال انسانی در ماه مبارک رمضان امام است.

وی افزود: شیطان سعی می‌کند در مسیر انسان توفان‌هایی ایجاد کند که اگر انسان خودش را در دامن پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) قرار ندهد نمی‌تواند در مسیر قرب الهی قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی فرد بیان داشت: یکی از مهمترین مشکلات مردم مناطق روستایی و محروم کلانشهر اهواز مساله قطعی آب است که برطرف کردن این معضلات نیاز به عزم و اراده ملی دارد.

امام جمعه اهواز در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: از آنجا که در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب توجه به محرومیت زدایی مورد تاکید قرار گرفته، هر شب به یک یا دو منطقه محروم و حاشیه‌ای اهواز سرکشی می‌کنم تا در کنار مردم در جریان مشکلات آن‌ها قرار بگیرم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: یکی از نکاتی که در این سرکشی‌ها بیش از همه چیز به چشم می‌خورد مساله قطعی آب در مناطق شهر اهواز است و علاوه بر این نیز در مناطق روستایی گاهی ملاحظه شده که این قطعی به یک ماه هم رسیده است و با وجود اینکه مسئولان محلی و استانی تلاش‌هایی دارند، اما رسیدگی به این معضلات نیاز به عزم ملی دارد.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: در چند ماه گذشته بخش قابل توجهی از زمین‌های زراعی و منازل مردم به دلیل سیل دچار آسیب شد.

وی در پایان گفت: باید در مسیر بازسازی و جبران این خسارات گام‌های جدی برداشته شود تا آرامش به کانون خانواده‌های آسیب دیده بازگردد.

انتهای پیام/م

لزوم گام برداشتن در مسیر جبران خسارت سیلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.