رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان، محدودیت ترافیکی روز عید سعید فطر در اهواز را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ منصور جمشیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت بیش‌تر برای نماز عید سعید فطر در مسیر‌های منتهی به مصلی اهواز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی افزود: تنها محدودیت ترافیکی در اهواز در مسیر‌های منتهی به مصلی اعمال خواهد شد.

جمشیدی تصریح کرد: این محدودیت‌ها در همه مسیر‌های منتهی به مصلی به ویژه مسیر چهار راه آبادان به مصلی، مسیر نبش کمپانی به مصلی و تمامی مسیر‌های فرعی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان اذعان داشت: محدودیت ترافیکی در مسیر مذکور، پیش از شروع نماز عید فطر آغاز می‌شود و تا پایان نماز ادامه دارد.

این مقام مسئول اظهار کرد: از شامگاه قبل از عید فطر نیز تمامی ماشین‌های پارک شده در محدوده طرح ترافیکی توسط جرثقیل جابجا می‌شوند.

سرهنگ منصور جمشیدی بیان داشت: از نمازگزارن انتظار می‌رود همکاری لازم در این زمینه را به منظور برقراری نظم و آرامش بیشتر با پلیس داشته باشند.

وی گفت: علاوه بر این به منظور رفاه حال نمازگزاران و همچنین کاهش بار ترافیکی محل، سرویس ایاب و ذهاب رایگان از سوی شرکت اتوبوسرانی اهواز در اختیار نمازگزارن قرار داده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان از مردم خواست تا برای شرکت در نماز عید فطر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، در غیر این صورت به منظور حفظ جان خود و دیگر هموطنان آرام و با حوصله برانند.

انتهای پیام/گ

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.