رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت:دمای هوای کاشان تا ۳۹ درجه سانتی گراد افزایش پیدا می‌کندکه این افزایش دما در نوع خود بی سابقه است و این روند افزایش دما تا روز جمعه ادامه دارد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس ارغوانی رئیس اداره هواشناسی کاشان اظهار داشت: در چند روز آینده دمای هوا در کاشان به طور قابل توجهی افزایش خواهد داشت و در نتیجه میزان اشعه خطرناک ماورا بنفش خورشید نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه اثرات مخرب اشعه ماورا بنفش در مناطق کوهستانی شدیدتر است، ادامه داد: به شهروندان کاشانی توصیه می‌شود از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کرده و انجام امورات روزمره خود را به ساعاتی غیر از ساعات اوج تابش آفتاب موکول کنند.


رئیس اداره هواشناسی کاشان با بیان اینکه دمای هوای کاشان تا ۳۹ درجه سانتی گراد افزایش پیدا می‌کند، افزود: این افزایش دما در نوع خود بی سابقه است و این روند افزایش دما تا روز جمعه ادامه دارد.

وی ادامه داد: اوج تابش آفتاب در بازه زمانی ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر خواهد بود و بر همین اساس اگر شهروندان مجبور به تردد در این بازه زمانی شدند حتماً باید از کرم ضد آفتاب، لباس نخی و عینک آفتابی استفاده کنند.


ارغوانی ضمن تاکید بر عدم تردد غیر ضروری بیماران قلبی در سطح شهر و توصیه به نگهداری نوزادان در منزل در این ایام ابراز داشت: این گروه افراد باید از تردد در فضای باز خودداری کنند چرا که این دسته از افراد با توجه به شرایط دمایی مذکور امکان ابتلاء به سکته و یا گرمازدگی را دارند.

وی با بیان اینکه در روز عید سعید فطر هوای کاشان آفتابی، صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود، گفت: دمای هوا در روز جمعه این هفته به اوج خود می‌رسد.

رئیس اداره هواشناسی کاشان ابراز داشت: به بر اساس نظریه کارشناسان جهاد کشاورزی به باغداران توصیه می‌شود با توجه به شروع بیماری سفیدک سطحی در باغات انگور نسبت به سم پاشی در ساعات اولیه روز پرداخته شود.

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای کاشان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.