امام جمعه بروجرد گفت: راه برون رفت از مشکلات کشور توجه و عمل به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد گفت: راه برون رفت از مشکلات کشور توجه و عمل به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است.

حسینی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر بروجرد افزود: از مسئولان کشور تقاضا داریم تا با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و ظرفیت عظیم جوانان مشکلات را حل و فصل کنند.

وی اظهار داشت: دشمنان و بیگانگان نمی‌توانند مشکلات کشورمان را حل کنند و نباید چشم امیدمان به آنان باشد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه بعد از ماه مبارک رمضان با مساجد انس بیشتری بگیریم، بیان کرد: نباید مساجد خالی شود و حضورمان را در مسجد باید بیشتر کنیم و کار‌های خیر و کمک به دیگران را در سنگر مساجد تقویت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراموش شده براین اساس همگان باید برای احیا این واجب الهی تلاش کنیم.

وی با اشاره به مشکلات شهر بروجرد و لزوم ساماندهی دست فروشان ادامه داد: شهردار بروجرد هر چه سریع‌تر باید فکری به حال دست فروشان کند و مکان‌هایی را برای استقرار آنان در نظر بگیرد تا مشکلات سد معبر و ترافیکی در مرکز شهر و بازار رفع شود.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: از فرماندار و شهردار بروجرد درخواست داریم تا به محلات حاشیه نشین و فقیر نشین شهر بیشتر توجه کنند.

انتهای پیام/ ر

راه برون رفت از مشکلات توجه و عمل به رهنمود‌های رهبری است

 

برچسب ها: رمضان ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.