یک مدرس حوزه و دانشگاه گفت: ما باید با تقویت دو عنصر صبر و ایمان که لازمه پیشرفت است در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی گام برداریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام طاهری یکی از مدرسان حوزه و دانشگاه در مراسم بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که عصر دیروز در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد، گفت: امام راحل کلام و تعالیم الهی را مبنای قیام خود و الگوی حرکتی خویش را قیام برای خداوند قرارداده و هدفش تحقق امر خدا بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز به عنوان درس آموخته مکتب امام راحل به گونه‌ای پیش می‌روند که به عنوان ادامه دهنده حرکت امام پرچم انقلاب را در سراسر گیتی به اهتزار در آورده اند.

این مدرس حوزه و دانشگاه بیان کرد: ما باید با تقویت دو عنصر صبر و ایمان که لازمه پیشرفت است در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی گام برداریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در جمع شرکت کنندگان در این مراسم گفت: هرچند ۳۰ سال از ارتحال امام خمینی(ره) گذشته، اما به لطف وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی رهنمودها، آرمان‌ها و اندیشه‌های والای معمار کبیر انقلاب همچنان در سراسر جهان زنده، پویا و تابناک است.

نصرالله شفیعی افزود: همان گونه که امام راه خدا، اسلام و مقاومت را برگزید؛ رهبر معظم انقلاب اسلام هم در همان صراط مستقیم به سوی شکل گیری تمدن نوین اسلامی گام برمی دارند.

انتهای پیام/ک

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.