امام جمعه بردخون با تاکید بر ضرورت همبستگی جهانی با ملت مظلوم فلسطین، گفت: روز قدس یادگار ارزشمند و گرانسنگ امام راحل است.

روز قدس یادگار ارزشمند و گرانسنگ امام راحل استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، حجت اسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز با اشاره به وظایف دولتمردان از دیگاه امام علی(ع) اظهار داشت: جلب رضایت مردم و توجه به خواسته های آنان، اجرای عدالت و تلاش برای رفع مشکلات آنان از وظایف مسئولان نسبت به مردم است.

وی با بیان اینکه پست و مقام امانت است، افزود: باید به قدرت مدیریت، علم، تخصص و توانایی انجام مسئولیت در افراد توجه شود و به دور از تعلقات جناحی مسئولیت ها را تنها بر اساس شایستگی واگذار کنند اما امروزه شاهدیم برخلاف سیره و روش پیامبر(ص)عمل می شود و به حزب و جناح نگاه ویژه می کنند.

رکنی حسینی اضافه کرد: فلسفه حکومت اسلامی اجرای احکام الهی برای اجرای عدالت در جامعه است و با توجه به اینکه مسئولیت ها امانت نزد اشخاص است، نباید در اختیار هرکس قرار گیرد و عده ای توانمند و متخصص و امین به پارکینگ بروند و افراد ناتوان به کار گرفته شوند.

امام جمعه بردخون با تأکید بر اینکه خطر بازی های جناحی از خطر آمریکا و دشمنان بیشتر است، ابراز داشت: نباید شیفتگان نظام کنار گذاشته شوند و افرادی متملق و چاپلوس که شایستگی کار ندارند به کارگمارده شوند.

خطیب جمعه بردخون از بیان برخی تعابیر غیرواقعی نسبت به زندگی حضرت امام علی(ع) انتقاد کرد و گفت: حضرت امام علی(ع) توانایی زندگی در سطح مناسبی را داشت اما به عنوان رهبر جامعه اسلامی و برای همدردی با محرومان و فقرا به گونه ای زندگی می کردند که همسطح پایین ترین قشر جامعه قرار گیرد.

وی خواستار همبستگی جهانی با ملت مظلوم فلسطین شد و ادامه داد: امام راحل با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مسلمانان و آزادگان جهان را به حمایت همیشگی از مظلومان فلسطینی فراخواند تا انقلاب مردم فلسطین فراموش نشود.

رکنی حسینی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال امام راحل، اظهار کرد: برجام برای ما هیچ نتیجه ای نداشت و همه چیز را دادیم و هیچ نگرفتیم اما درس بزرگی شد که نباید به غرب اعتماد کرد.

امام جمعه بردخون خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز چنان تنومند و قدرتمند شده که در برابر هیچ قدرتی سر تعظیم فرود نمی آورد و در برابر استکبار و دشمنان محکم خواهد ایستاد.

پس از اقامه نماز مردم روزه دار در گرمای سوزان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از مصلای جمعه تا بوستان شهدای گمنام راهپیمایی کردند و با قرائت قطعنامه اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

انتهای پیام/م

لزوم همبستگی جهانی با ملت مظلوم فلسطین

برچسب ها: نماز جمعه ، برجام ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.