مراسم معنوی سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر فقید انقلاب امام خمینی (ره) با شرکت گسترده مردم شیعه و اهل سنت، امامان جمعه و سایر مسئولان در مجموعه مزارشیخ الاسلام احمد جامی برگزار شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) در تربت جامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،   سید احسن علوی نماینده مردم شهرستان‌های سنندج و کامیاران با گرامیداشت یادو نام خاطره امام ره، شهدای ۱۵خردادو ۶۳۱شهید شیعه و اهل سنت تربت جام گفت:حضرت امام خمینی ره اخلاق، ارزش‌ها و باور‌های دینی را احیاکرد اعتقاد دارم نظام اسلامی با خون هزاران شهید به بار نشسته و همه وظیفه داریم با پیروی از سیره نبوی و بزرگان دین به منویات امام و رهبری عمل کنیم.


وی با اشاره به اهمیت وحدت و انسجام در جامعه افزود: دشمنان انقلاب و رژیم صهیونیستی برای مقابله با نظام اسلامی گروه تروریستی داعش را بوجود آورند و انسانیت راذبح کردند، اما اندیشه داعش که بر اساس اختلاف افکنی است، در منطقه وجود داردو اکنون بیش از هر زمانی کشور به وحدت و انسجام نیازدارد.


نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت:ایجاداختلاف درونی موجب افت قدرت می‌شود حفظ اتحاد و وحدت عامل پیروزی است و در این راستا باید همه ما توصیه‌ها و منویات امام و رهبری راسرمشق و الگو خودمان قرار دهیم.



مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام هم در این مراسم گفت:اسطوره شدن امام برگرفته از اراده، تفکر و همراهی مردم بودکه به جهان صادر شد.


وی ادامه داد:حضرت امام خمینی (ره) ثابت قدم، معتقد به وحدت، باتقوا، دشمن شناس و دوست شناس واقعی بود و براساس وظیفه و تکلیف الهی عمل کردو بنده خالص خدا بود.



انتهای پیام/س، ج


 


سفر نماینده مردم سنندج به تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.