مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: مراسم گلریزان «پیوند مهر و ماه» به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان و فعالان صنایع دستی برای تهیه جهیزیه ۱۱۰ نوعروس بی بضاعت برگزار شد.

محمدرضا متین‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهاندر گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: «گلریزان پیوند مهر و ماه»  به میزبانی جمعی از خیران و فروشندگان صنف صنایع دستی برای تهیه جهیزیه ۱۱۰ نوعروس برگزار شد،کمیته امداد در همه‌ی سال‌های فعالیت خود تسهیل در ازدواج نیازمندان زیر پوشش را از برنامه‌های مهم و در اولویت خود قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه تامین این کمک هزینه‌ها از محل اعتبارات دولتی و همچنین کمک‌های مردم سخاوتمند اصفهان و خیران است افزود: یکی از زمینه‌های مهم ارائه حمایت‌های اجتماعی، پرداخت کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های نیازمند است و هر ساله تعدادی از مددجویان این نهاد با دریافت این کمک‌ها زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی و افزایش قیمت کالا‌ها و خدمات مربوط به ازدواج گفت: در این مراسم گلریزان شرایطی برای خیران فراهم آمده که اقلام جهیزیه را قیمت مناسب خریداری کنند تا بجای ده قلم، یازده قلم کالای اساسی جهیزیه را تهیه کنند.

متین پوردر در ادامه از خیران اصفهانی برای کمک به تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند دعوت کرد و افزود:خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد استان به صورت حضوری و یا شماره‌گیری *۸۸۷۷*۰۳۱# در این امر خیر و سنت نبوی مشارکت کنند.

وی گفت: در سال ۹۷ بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته استان اصفهان پرداخت شد که با توجه به تعداد زیاد آنها، سهم هریک ۴ میلیون تومان شد، هر چند خیران و مردم کمک زیادی کردند، ولی به هر کدام مبلغ ۴ میلیون تومان تعلق گرفت که باز هم به عنوان کمک هزینه جهیزیه مبلغی ناچیز است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خاطرنشان کرد:هر چند شرایط کنونی اقتصاد مناسب نیست، ولی کیمته امداد در تلاش برای بهبود زندگی مددجویان خود است و ما این اطمینان را به مردم خیر خواهیم داد که کمک‌های نقدی آن‌ها راستای نیت شان هزینه خواهد شد به عنوان مثال اگر کسی هدفش کمک به ایتام نیازمند، تامین کمک جهیزیه، تعمیر منزل مددجو، هزینه بیماری مددجو و یا هر چیز دیگر باشد، مطمئن باشد کمک و وجه پرداختی آن‌ها برای همان موضوع مصروف می‌شود، چرا که همه ما در برابر خدا مسئول و جوابگو هستیم.

در پایان جشن گلریزان پیوند مهر و ماه مهمانان برنامه هر کدام با اهدای مبلغی در تامین هزینه جهیزیه ۱۱۰ نوعروس زیر پوشش کمیته امداد سهیم شدند.

انتهای پیام/ی
 


تامین هزینه جهیزیه ۱۱۰ نوعروس زیر پوشش کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.