تمرینات فشرده‌ای را در طول روز انجام می‌دادیم. همه بازیکنان با تمام قدرت تمرین کردند و به خوبی این اردو را پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بیغم، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: با تمام شدن اردو، روز گذشته و امروز استراحت کردیم و فردا تمرینات را در اصفهان از سر خواهیم گرفت. سعی می‌کنیم در جهت آمادگی بیشتر برای شروع مسابقات لیگ برتر، اردوی یک یا دو روزه‌ای برای برگزاری بازی تدارکاتی با یکی از تیم‌های لیگ برتری داشته باشیم. هرچند بازیکنان نشان داده اند که آمادگی خوبی دارند و تلاشمان را می‌کنیم تا ببینیم آخر لیگ چه اتفاقی رقم می‌خورد.

وی در رابطه با توافق با تیم گیتی پسند ادامه داد: با توجه به سابقه‌ای که در گیتی پسند داشته ام، دوست داشتم تا کار جدید خودم را در اصفهان به عنوان یک شهر ورزشی آغاز کنم. خوشحالم که این توافق بین من و باشگاه گیتی پسند حاصل شده و در این روز‌های ابتدایی، همه چیز بسیار خوب پیش رفته است.

سرمربی سابق تیم مس سونگون در خصوص جدایی اش از این تیم اذعان کرد: در ورزش این که بگوییم در جایی باقی می‌مانیم یا نه، واقعا ممکن نیست. امیدوارم که مس در آسیا موفق باشد، ولی در حال حاضر به تیم فعلی خودم فکر می‌کنم.

وی همچنین توضیحی در مورد بازیکنان جذب شده نیز داد: از سهمیه لیگ برتری خود به خوبی استفاده کردیم و بازیکنان بزرگی مثل احمدی و عزتی و سنگ سفیدی به تیم پیوستند. همچنین حسین فهیمی نیز از تیم حفاری به اصفهان آمده و بازیکن باهوشی است، اما کمتر به او توجه شده.

بیغم خاطر نشان کرد: میثم برمشوری نیز بازیکنی است که سابقه حضور در تیم ملی را دارد، ولی بازیکن آزاد بود و توانستیم او را هم جذب کنیم. ۲ بازیکن جوان اصفهانی هم به ترکیب تیم اضافه شدند و تلاش ما این است تا بازیکنانی به ترکیب اضافه شوند که از آن‌ها استفاده کنیم و نمی‌خواهیم شرایطی پیش بیاید که به این بازیکنان بازی نرسد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره وضعیت مهدی جاوید گفت: یکی دو بار با این بازیکن صحبت کرده ام. ظاهرا با باشگاه به مشکل برخورده. در هرصورت ایشان بازیکن تیم من نیست و نمی‌توانم از لحاظ حرفه‌ای در مورد او صحبت کنم.

وی در پایان گفت: در رابطه با مسئله پلی آف، برخی سالن‌های ما استاندارد نیستند و فاصله تماشاگر با زمین مسابقه کم است. هرچند مخالف شیوه جدید برگزاری لیگ نیستم، ولی باید زمانی بازی‌ها به این شکل انجام شوند که سهم همه تیم‌ها برابر باشد. با این وجود تمام تلاش خود را برای گرفتن نتیجه و قهرمانی در لیگ می‌کنیم.

انتهای پیام/ی
 


آمادگی گیتی پسند برای شروع مسابقات لیگ برتر

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.