مهدی انوری گفت: پس از گذشت سه ساعت و نیم باید دیدار پرسپولیس و داماش ۲۴ ساعت به تاخیر می‌افتاد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی انوری، ناظر فدراسیون فوتبال درباره بازی شب گذشته پرسپولیس و داماش بیان کرد: تمام شرایط برای برگزاری بازی فراهم بود و می‌خواستیم بازی را راس ساعت یعنی ۲۱ برگزار کنیم. حتی تیم‌ها برای گرم کردن وارد زمین شدند، اما مدیرعامل باشگاه داماش در اعتراض به وارد نشدن هواداران این تیم به داخل ورزشگاه، اعلام کرد تیمش را به زمین نمی‌فرستد. حدود ۴۵ دقیقه پیش از شروع بازی الطافی پور این موضوع را عنوان کرد.

او ادامه داد: در جلسه هماهنگی قبل بازی روی این موضوع تاکید شد اگر یک ساعت پیش از شروع بازی هواداران داماش در جایگاه خود مستقر نشوند، این جایگاه به هواداران پرسپولیس می‌رسد. شاید قبل از این زمان جایگاه تیم داماش پر شد. ما به مسئولان این باشگاه حق می‌دهیم که اعتراض کنند چرا که هواداران داماش با ۴ تا ۵ اتوبوس مسیر زیادی طی کرده و از رشت به اهواز آمده بودند. باید آن‌ها را در جایگاهشان مستقر می‌کردیم. حتی ۲ بازیکن پرسپولیس از هوادارانشان خواستند جایگاه داماشی‌ها را ترک کنند.

انوری درباره اینکه آیا پس از گذشت حدود ۲ ساعت و نیم از زمان اعلام شده برای شروع بازی برگزاری این دیدار قانونی بوده یا خیر، گفت: اگر سه ساعت و نیم بازی به تاخیر بیفتد باید ۲۴ ساعت بعد برگزار شود. این مقررات وجود دارد و حتی ورزشگاه را تخلیه کردیم، اما باز هم دستور رسید دیدار پرسپولیس و داماش را برگزار کنیم.

ناظر فدراسیون فوتبال درباره کمبود نظارت روی بلیت فروشی بازی اظهار داشت: نظارت کردیم، اما افرادی که باید بلیت‌ها را کنترل می‌کردند در حدی نبود که جلوی ورود هواداران از در و دیوار به داخل ورزشگاه را بگیرند. به هر حال کنترل ۱۰۰ درصدی صورت نگرفت. از طرفی مسئولان برقراری نظم و امنیت در ورزشگاه باید شرایط را تنظیم می‌کردند و برای خالی ماندن جایگاه هواداران داماش، نفراتی در این بخش ورزشگاه مستقر می‌کردند. البته باز هم تاکید می‌کنم اگر یک ساعت پیش از آغاز بازی هواداران به آن جایگاه نیایند، احتمال دارد جایگاهشان در اختیار عموم قرار بگیرد. حدود ۲ ساعت قبل بازی این جایگاه برای حدود ۵۰۰ نفر ظرفیت داشت. البته برخی هواداران داماش که ساکن خوزستان بودند، وارد ورزشگاه شدند، اما برای آن نفراتی که از رشت آمدند، جایگاه خاصی نبود و همین امر شروع بازی را به وقفه انداخت. خیلی سعی کردیم تا هواداران پرسپولیس، جایگاه تیم داماش را خالی کنند و اکنون باید برای آینده درس بگیریم. باز هم می‌گویم پس از گذشت ۳ ساعت و نیم باید بازی به ۲۴ ساعت بعد موکول می‌شد.


بیشتر بخوانید: کلهر: فوتبال از کمبود مدیران مقتدر سختی می‌کشد/ تیم ملی و فدراسیون فوتبال به یک پوست اندازی کلی احتیاج دارند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از حواشی دیدار فینال جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار