سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: به ۱۲۵ نفر از مردم روستا‌های فریمان، درگز و تربت‌جام امداد رسانی شد.

هلال احمر ناجی ۱۲۵ نفر سیل زده در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مجتبی محمودی سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به امداد رسانی به ۱۲۵ نفر از مردم روستا‌های فریمان، درگز و تربت‌جام، گفت: طبق اعلام مرکز هماهنگی و کنترل عملیات هلال احمر استان در ساعات واپسین شب گذشته تا صبح امروز تعدادی از روستا‌های فریمان مانند کته و شمشیر، رخنه گل، باغ عباس، قلندرآباد و نیز روستای قلعه سرخ تربت جام، دچار سیل شده بود که تخلیه آب چند باب منزل مسکونی انجام شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اعزام تیم ارزیاب امدادی در روستای رخنه گل و کته شمشیر فریمان نشان از پایین بودن سطح خسارت‌ها را داشت، ادامه داد: شب گذشته در روستای قلندرآب فریمان یک دستگاه پراید در سیلاب گرفتار شده بود که سرنشینان آن توسط نجاتگران هلال احمر رهاسازی و به محل امن هدایت شدند.

 سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۱۱ نفر در روستای قلعه نو فریمان که در محاصره آب رودخانه بودند نیز توسط نجاتگران، امدادرسانی شدند و در روستای باغ عباس این شهر نیز ۴ خانوار در محاصره سیلاب بودند که به ۱۲ نفر امدادرسانی شد.

محمودی افزود: درپی بارش‌های سیل‌آسا در درگز، تخلیه آب ۶ باب منزل، یک مدرسه و مرکز بهداشت این شهر و نجات جان ۷۴ حادثه‌دیده انجام شد.

وی تصریح کرد: ۴ خانوار ۱۵ نفره در روستای چاپشلو و کلاه گرنی درگز دچار سیلاب شده بودند که بعد از امدادرسانی به ۱۵ نفر و تخلیه آب منازل آسیب‌دیدگان، ۲۳ تخته پتو ۸ تخته موکت نیز توزیع شد.


انتهای پیام//ف.س

 

امدادرسانی به سیل زدگان سیل در فریمان، درگز و تربت جام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.