معاون کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان از ثبت بالغ بر ۷۳۰ هزار کارت هوشمند سوخت در سامانه طرح کدینگ استان خبر داد.

بالغ بر ۷۳۰ هزار کارت سوخت در سامانه کدینگ ثبت شد /۱۷۰ هزار کارت سوخت مهاجر در سیستان وبلوچستان شناسایی و مسدود شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت محمدقاسمی معاون کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان در کمیسیون سوخت شهرستان که در محل فرمانداری زاهدان برگزار شد گفت: با اجرای طرح‌های نظارتی و برخوردی با قاچاقچیان سوخت بالغ بر ۱۷۰ هزار کارت سوخت مهاجر در سیستان وبلوچستان شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی مسدود شد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود کماکان حدود ۷۰ هزار کارت سوخت مهاجر دیگر در سطح استان فعال باشد که با اجرای طرح کدینگ در سریع‌ترین زمان ممکن این تعداد نیز شناسایی و نسبت به مسدود سازی آن‌ها اقدام می‌شود.

قاسمی با اشاره به مزیت‌های اجرای طرح کدینگ در استان تاکید کرد: اجرایی شدن این طرح ضمن حذف افراد سودجو و قاچاقچی موجب می‌شود تا سوخت به سهولت در دسترس مصرف کننده واقعی باشد و دیگر شاهد صفوف طولانی در جایگاه‌های سوخت استان نباشیم.

وی تصریح کرد: طی روز‌های گذشته و از زمان آغاز طرح کدینگ در استان بسیاری از شهروندان به یکباره به جایگاه‌های سوخت و فرمانداری‌ها مراجعه کردند تا نسبت به تعیین تکلیف کارت‌های خود اقدام کنند و همین امر موجب ازدحام بیش از حد جمعیت و نگرانی موقتی شهروندان شد که البته پس از اطلاع رسانی این مشکل برطرف شد.

معاون کمیسیون مبارزه با قاچاق و ارز استان گفت: در اجرای طرح کدینگ یک بازه ۱۳ ماهه تعیین شد که طی این مدت تمامی خودرو‌های ساکنین سیستان وبلوچستان و آن‌هایی که حتی یک بار در این استان اقدام به سوخت گیری کرده اند اطلاعات شان تایید و در نهایت بالغ بر ۷۳۰ هزار کارت سوخت هوشمند در سامانه طرح کدینگ به ثبت رسید.

محمد قاسمی تصریح کرد: در این طرح تمهیدات لازم برای مسافرانی که وارد استان می‌شوند نیز اندیشیده شده و به همین منظور ۳ جایگاه سوخت هامون، خیابان دانشگاه و جایگاه ابریشم در مرکز استان ویژه سوخت گیری مسافران ورودی به استان تعیین شده است.

انتهای پیام/ع

۱۷۰ هزار کارت سوخت مهاجر در سیستان وبلوچستان شناسایی شد

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار