صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، با تولید و پخش ویژه برنامه‌های متنوع به استقبال عید سعید فطر می‎رود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشاری نیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه ایام پایانی ماه میهمانی خدا و فرارسیدن عید سعید فطر، ویژه برنامه‌های متنوع رادیویی و تلویزیونی در این استان تهیه و تولید شده است.

وی افزود: شبکه استانی سیمای جهانبین با ویژه برنامه جنگ شاد «عیدانه» به مدت دو شب به صورت پخش زنده و با بخش‎های متنوع، لحظاتی شاد، مفرح و سرگرم کننده را برای بینندگان فراهم می‌کند.

افشاری نیا اضافه کرد: اجرای سرود محلی، ترانه‌های شاد، پوشش تصویری نماز عید فطر در شهرکرد و تله فیلم از دیگر برنامه‌های سیمای جهانبین به مناسبت عید سعید فطر است.

وی ادامه داد: ویژه برنامه رادیو جهانبین نیز با عنوان «ندای فطرت» در روز عید فطر لحظات شادی را برای شنوندگان رقم می‎زند.

افشاری نیا اظهار داشت: گفتار موضوعی، مصاحبه و گفتگو با کارشناسان، اعمال روز عید فطر، ترانه‌های شاد محلی و مرتبط با عید، معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‎های گردشگری استان، ارتباط تلفنی با هواشناسی، پلیس راه و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای راهنمایی مسافران و آشنایی با آداب و رسوم مردم استان در عید فطر، بخش‎های این برنامه را تشکیل می‎دهند.

وی افزود: تهیه و پخش گزارش‎های خبری متناسب با عید سعید فطر و آداب و رسوم عید، استقرار دو گروه خبری، انعکاس رسانه‎ای نماز عید در تمام نقاط استان و همچنین تولید و پخش گزارش‎های خبری با موضوع معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به منظور جذب مسافران عید فطر به مناطق دیدنی استان هم از اقدامات معاونت خبر مرکز برای این مناسبت مذهبی می‌باشد.

افشاری نیا با اشاره به فعالیت‌های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای استان به مناسبت عید فطر، تولید و انتشار ویدئو، پوستر و پادکست، معرفی برنامه‌های صدا و سیما در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و بارگذاری و انتشار محتوای تولیدی در کلیه بستر‌های وب سایت مرکز، پیام رسان، صفحات اجتماعی و اپلیکیشن جهان بین همراه را از اقدامات این معاونت برشمرد.

انتهای پیام/خ

تولید ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به مناسبت عید فطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار