مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امروز یکشنبه با حضور دبیرکل کانون دانشگاه های ایران و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاه های ایران امروز یکشنبه در آیین سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: اندیشه و فکر امام (ره) الهام بخش است، چون اعمال ایشان برگرفته از قرآن و آموزه های دینی بود.

وی افزود: نفوذ معنوی امام (ره) در اقصی نقاط جهان جا دارد و باید این نفوذ، مقبولیت و محبوبیت باید یادآوری شود.

حسینی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) روحانی نبودند که به مسایل اجتماعی بی تفاوت باشند، اضافه کرد: محبوبیت امام به این دلیل بود که ایمان و عمل صالح داشتند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی (دولت دهم) با بیان اینکه امام راحل نمی توانستند در مقابل سیطره استکبار سکوت کنند، یادآور شد: اگر ایران روزی مدافع منافع استکبار در منطقه بود امروز حافظ منافع ملت خود و مردم منطقه است.

این عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: روزی را به یاد آوریم که اسراییل در چند روز به چهار کشور اسلامی حمله کرد اما امروز قدرت حزب الله نشات گرفته از انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی را وادار به عقب نشینی می کند.

وی اظهار داشت: روز به روز قدرت جبهه مقاومت اسلامی در منطقه افزایش می یابد و قدرت صهیونیست ها و حامیان آنها کمتر می شود.

حسینی با اشاره به فشارها به جمهوری اسلامی برای تسلیم در مقابل زیاده خواهی های استکبار، افزود: سازش و تسلیم در هیچ کجای دنیا جواب نداده است.

وی یادآور شد: هنوز داستان هسته ای تمام نشده بود استکبار به دنبال محدود کردن توان موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی بود.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.