رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان گفت: ۴۰ مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در هیئات مذهبی کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نورعلی خزاعی گفت: مراسم ارتحال امام راحل با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره امام ،شهیدان و شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خرداد برگزار می‌شود و شامل برنامه‌هایی از جمله برگزاری محافل قرآنی، مداحی و روضه‌خوانی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه برپایی ایستگاه صلواتی هنگام افطار نیز به همین مناسبت در استان انجام می‌گیرد، افزود: در ۲۴ مکان هیئتی ایستگاه‌های صلواتی به همت شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان برپا می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵ خرداد روزی است که به جرات می‌توان گفت امام خمینی (ره) با دمیدن روح خودباوری و نفی از خودبیگانگی، زمینه‌های بازگشت به خویشتن را در میان آحاد مردم بالاخص روشنفکران جامعه فراهم ساخت.

خزاعی اعلام کرد: در سراسر مهین اسلامی به پاس تمامی خدمات معنوی و ارزشمند امام راحل به ملت ایران، خود را موظف می‌دانیم در خصوص برپایی مراسمات ارتحال امام خمینی (ره) تمامی تلاش وهمت خود را به کار گرفته تا در محافل قرآنی و مراسم و برنامه‌های روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان، در روز رحلت و قیام ۱۵ خرداد به تبیین هرچه بیشتر آرمان‌های امام و انقلاب بپردازند.

انتهای پیام/م

برگزاری  ۴۰ مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) در هیئات مذهبی کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.