معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت:آخرین مهلت استعفای داوطلبان انتخابات مجلس ۱۶ خرداد امسال است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: آخرین مهلت استعفای داوطلبان مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات که از شش ماه قبل آغاز شده، ۱۶ خرداد ماه امسال است.

وی افزود: تبصره ۶ ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۱۶ خرداد ماه، آخرین مهلت استعفای داوطلبان مشمول قانون انتخابات وزارت کشور را موظف کرده است تا حداقل هفت ماه قبل از ثبت نام داوطلبان مراتب را برای استعفا مشمولین این ماده رسانه‌ای کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون علاوه بر انجام مکاتبات اداری با فرمانداری‌ها چندین نوبت اعلام رسانه‌ای از طریق مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری صورت گرفته است.

جعفری افزود: با توجه به اینکه ۴ روز تا پایان مهلت مقرر برای استعفا مشمولان ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده؛ ضروری است تا مفاد آن و همچنین هم طرازی‌ها به طور کامل تبیین و بار دیگر از طریق رسانه‌ها اعلام عمومی شود.

وی ادامه داد: بر طبق این قانون برخی از اشخاص به واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی محروم هستند.

انتهای پیام// ز.‌ی


آخرین مهلت استعفای داوطلبان انتخابات مجلس ۱۶ خرداد ماه امسال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.