معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: احکام فرمانداری‌هایی که با سرپرست اداره می‌شود بزودی مشخص می‌شود.

احکام فرمانداری‌هایی که با سرپرست اداره می‌شود مشخص می‌شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: حکم فرمانداران بردسکن و خلیل آباد صادر شده واحکام فرمانداری‌هایی که با سرپرست اداره می‌شود مشخص می‌شود در جلسات شورای اداری این شهرستان‌ها رسما معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: احکام دیگر فرمانداری‌های استان که با سرپرست اداره می‌شوند، برابر قول وزارت کشور ظرف هفته آینده صادر و نسبت به معرفی آن‌ها اقدام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به  تشکیل نهاد اقتصادمقاومتی مردمی در مرکز استان گفت: معین‌های اقتصادی استان شکل گرفته است و تا کنون ۶۴ معین اقتصادی مشخص و در مجموع ۱۰۰ معین اقتصاد مقاومتی، تمام استان را پوشش خواهند داد.

جعفری با بیان اینکه   ستاد انتخابات در استان تشکیل می شود افزود: مدیرانی که قصد شرکت و رقابت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، باید تا ۱۶ خرداد ماه نظر نهایی خود را اعلام کنند.

وی با اشاره به  آمادگی ۱۰۰ درصدی استان برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی ادامه داد: تمامی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات به روش الکترونیکی در استان مهیا است، ولی آنچه که تاکنون به استانداری ابلاغ شده، مرحله احراز صلاحیت است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: پیش بینی می شود بیش از چهارهزار صندوق اخذ رای برای آرای مردم در این دوره از انتخابات در سطح استان در نظر گرفته شود.
 
انتهای پیام// ز.م
 

برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در خراسان رضوی

برچسب ها: انتخابات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.