فرماندار بستان آباد گفت: سومین سالن ورزشی چند منظوره روستایی در کردکندی این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،موسوی حسینی فرماندار بستان آباد با بیان اینکه سومین سالن ورزشی چند منظوره روستایی در روستای کردکندی واقع در بخش مرکزی شهرستان بستان آباد در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد افزود: برای این سالن ورزشی بیش از ۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این سالن سرانه فضای ورزشی در شهرستان بخصوص در روستا‌های این شهرستان بالا خواهد رفت افزود: در برخی از روستا‌های شهرستان خانه‌های ورزش روستایی راه اندازی شده، ولی متأسفانه هنوز با استاندارد‌های فضا‌های ورزشی در این شهرستان فاصله داریم.

موسوی با اشاره به تعطیلی تابستانی مدارس و اینکه در این شهرستان برنامه ریزی‌های خوبی برای اوقات فراغت دانش آموزان تدارک دیده شده است، افزود: با هماهنگی آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی تابستان امسال طرح مزرعه دانش آموزی در روستا‌های شهرستان اجرایی خواهد شد.

وی همچنین با انتقاد از سرانه پایین مطالعه در شهرستان، تعطیلات تابستان را فرصت مناسبی برای گنجاندن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان برشمرد و ادامه داد: دانشگاه‌ها، مراکز علمی، مدارس و کتابخانه‌ها باید برای تحقق این امر جدیت و همکاری داشته باشند.

 

انتهای پیام/ش

سومین سالن ورزشی چند منظوره روستایی در کردکندی افتتاح می شود

 

برچسب ها: اخبارورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار