سرپرست تیم ملی سپک تاکرای جوانان کشور از برگزاری سومین اردوی آمادگی این تیم به میزبانی مراغه خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عبدی در این خصوص گفت اردوی آماده‌سازی به مدت چهار روز در اسفند ماه سال جاری در سالن ورزشی حجاب و شهدای خیبر مراغه برپا می‌شود.

وی ادامه داد: در این اردوی آمادگی، ۳۵ نفر از بازیکنان جوان و نوجوان زیر ۱۸ سال که از المپیاد استعدادیابی کشوری این رشته از استان‌های مختلف کشور برگزیده شده اند، زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرینات آماده سازی خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: این اردو به منظور ایجاد آمادگی برای حضور در رقابت‌های توزنمنت بین المللی هنگ کنگ است که در سال آینده برگزار می‌شود.

رئیس کمیته سپک تاکرای آذربایجان شرقی گفت: در این اردو، حمید جعفرپور به عنوان سرمربی از استان فارس، مصطفی جعفری به عنوان مربی از استان مرکزی، امیرمختار عسگرپور به عنوان مربی از استان کرمان و حمیدرضا زارعی به عنوان مربی از استان مازنداران حضور دارند.

وی با اشاره به دعوت شدگان به اردوی تیم ملی ادامه داد: یونس طهرانی، امیرحسین عباسی، مجید غفاری، امیرحسین سیفی، علی رضایی، دانیال داود آبادی و محمدغفاری از استان مرکزی و علی جعفری، حسین هوشیار و مهران جلالیان از استان فارس به این اردو دعوت شدند.

وی افزود: مسعود فرمانی، امیر بادپا، سعید حسامی، ساسان ملک نژاد، عرفان عبادی، امیرحسین اسدی، پیمان رحیمی و علی ناهی از آذربایجان شرقی، مهدی شهابی، معراج پورزال و مهدی آشور ماهانی از استان کرمان، علی آقابابایی، افشین احمدوند، سامان نجفی و محمدصادق علی قارداشی از همدان دیگر دعوت شدگان به این اردو هستند.

وی اضافه کرد: علی لاینی، ابوالفضل پورامامی، علی ایثار، حسین انتظاری، علی شیبانی و حسن انتظاری از سیستان و بلوچستان، اهورا نصرتی و علی امینی کیا از کرمانشاه، عارف صفایی از گلستان و حسین علیجانی از زنجان دعوت شدگان به این اردوی تیم ملی هستند.

عبدی با اشاره به ظرفیت‌ها و استعداد‌های موجود مراغه به عنوان قطب این رشته در شمالغرب کشور افزود: هشت بازیکن از دعوت شدگان به اردوی آماده سازی تیم ملی از نوجوانان مستعد این شهرستان هستند.

در یکسال اخیر مراغه میزبان چندین اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان سپک تاکرا و نیز میزبان مسابقات المپیاد استعدادیابی کشوری در این رشته ورزشی بوده است.

رئیس کمیته سپک تاکرای مراغه، از دعوت علی فتاح‌پور به اردوی تیم ملی امید خبر داد.

اسلام جباری با اعلام این خبر اظهار کرد: این اردو به منظور کسب آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیاست.

وی ادامه داد: این بازیکن جوان به عنوان تنها نماینده آذربایجان شرقی به همراه سایر دعوت شدگان به تیم ملی در مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی سپک تاکرای جوانان شرکت می‌کند.

جباری اضافه کرد: مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی امید سپک تاکرا ۱۷ تا ۲۲ اسفند سال جاری زیر نظر کادر فنی این تیم به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های مراغه در رشته سپک تاکرا گفت: در همین راستا اردوی امادگی تیم ملی جوانان سپک تاکرا نیز از چهاردهم اسفند به میزبانی این شهرستان برپا می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

شهرستان مراغه میزبان برگزاری اردوی تیم ملی سپک تاکرای جوانان

برچسب ها: اخبارورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.