فرماندار تربت جام گفت:مردم شیعه و اهل سنت علیرغم همه مشکلات پای ارزش‌های نظام و انقلاب ایستاده اند.

مردم تربت جام پای ارزش‌های نظام و انقلاب ایستاده اندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: سلامت و امنیت غذایی مردم یکی از راهبرد‌ها و چشم اندازمهم شورای اداری است که بایستی مدیران به سلامت مردم توجه کنند.

وی ادامه داد:به استناد اعلام کارشناسان ۲۰ سال است که در منطقه خشکسالی داشته ایم و با توجه به بارندگی خوب سال زراعی جاری خسارت مهمی در منطقه نداشته ایم.

فرماندار تربت جام گفت: مدیران ادارات اجرایی در مصرف آب، برق و گاز به صورت بهینه و با رعایت قانون و شرع مصرف کند.

حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه تربت جام هم با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به معامله قرن گفت:این ملت همیشه در صحنه شایسته بهترین خدمات از سوی مدیران اجرایی هستند و با طرح معامله قرن مردم مظلوم فلسطین را می‌خواهند زیر چاکش کشور‌های مصر، عربستان و اسرائیل قرار دهندکه با نگاه مادی مکر می‌کند و تا الان هیچ فلسطینی هم از این معامله حمایت نکرده است.

وی تصریح کرد: شرایط ناممکن، پیروزی در دفاع مقدس، حماسه ۹دی، پیشرفت‌های دفاعی و نظامی گوشه‌ای از نصرت الهی است و لازم است مدیران اجرایی با اعتقادو ایمان راسخ و برنامه ریزی بیشتر به تکلیف عمل کند.

انتهای پیام//ز. ج


برگزاری شورای اداری در تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.