استاندار خراسان رضوی گفت:حراست به عنوان چشم بینای مدیران در دستگاه‌های اجرایی باید پیش از وقوع هرگونه تخلفی پیشگیری لازم را انجام دهد.

پیش از وقوع هرگونه تخلفی در ساختار اداری باید پیشگیری لازم انجام گیردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در گردهمایی مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: به فرموده پیامبر اکرم (ص)، امنیت و عافیت دو نعمت بسیار بزرگی است که انسان در صورت برخورداری از آن ها، در مسیر پشرفت و تکامل قرار می‌گیرد.

وی از نیرو‌های حراست به عنوان چشم بینای مدیران در دستگاه‌های اجرایی یاد  و تصریح کرد: در صورتی که ساختار حراست در ادارات و دستگاه‌ها عملکرد موفقی داشته باشد، ضمن دستیابی به سلامت اداری و جلوگیری از فساد، رضایتمندی مردم را شاهد خواهیم بود.

استاندار خراسان رضوی گفت: حفظ آبروی افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و قطعا مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی در رسیدگی به مسائل حفاظتی و حراستی، به این موضوع توجه ویژه‌ای خواهند داشت.

رزم حسینی با بیان اینکه پیش از وقوع هرگونه تخلفی باید از وقوع آن پیشگیری شود، افزود: البته در صورت کشف کوچکترین تخلفی در دستگاه‌های اجرایی و بدنه نظام اداری باید با افراد خاطی برخورد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات ناشی از نظام فرسوده اداری کشور اشاره  و تصریح کرد: متاسفانه در نتیجه عدم اصلاح ساختار اداری کشور، ضمن ایجاد فساد در برخی از بخش ها، شاهد ایجاد نارضایتی در بین مردم و سلب اعتماد عمومی نسبت به عملکرد دستگاه‌های اجرایی هستیم.
 
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نباید به مجاهدان اقتصادی نگاه منفی داشت، گفت: برخی اینگونه تعبیر می‌کنند که سرمایه گذاران زالوصفت یا غارتگر هستند درحالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب، کارآفرینان عابدین هستند و باید آن‌ها را تکریم کرد.

رزم حسینی افزود: با اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی به دنبال ایجاد همدلی بین ارکان حاکمیت در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و فراهم شدن بستر‌های لازم برای توسعه و آبادانی استان هستیم.

وی تصریح کرد: با کمک شرکت‌های توسعه گرا به عنوان معین‌های اقتصاد مقاومتی، سیاست توازن منطقه‌ای و توسعه جوامع محلی در دستور کار قرار گرفته است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

نباید به مجاهدان اقتصادی نگاه منفی داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.