مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری جنوب کرمان گفت: سهم اعتبارات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از محل اعتبار ویژه صندوق توسعه ملی مبلغی بالغ بر هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد حسن کردستانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری جنوب کرمان در دیدار با سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: با توجه به عنایت ویژه مقام معظم رهبری به مجموعه سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در خصوص اختصاص اعتبار ویژه از محل صندوق توسعه ملی، سهم اعتبارات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب از این محل اعتباری بالغ بر هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال بوده که ۵۹۰ میلیارد ریال آن جهت اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری تخصیص یافته است.

وی در ادامـه افزود: پروژه‌های آبخیزداری وآبخونداری فواید بسـیاری دارنـد کـه در نهایـت موجـب کاهش اثرات خشکسـالی می‌شـوند که در شـرایط فعلـی مهمتریـن چالـش پیـش روی ماسـت و از ایـن روی می‌توان آبخیزداری و آبخوانداری را از مهمترین فعالیت‌ها در حوزه منابع طبیعی دانست.

در این دیدار مقرر شد کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری شهرستان جیرفت از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال ۹۸ با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و فرماندار این شهرستان انجام پذیرد.

در پایان این دیدار تمبر یادبود و سوگندنامه همایش حافظان انفال جنوب کرمان توسط مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان به سرپرست فرمانداری جیرفت اهدا شد.

انتهای پیام /ی

اهدا تمبر یادبود و سوگندنامه همایش حافظان انفال جنوب کرمان به فرماندار جیرفت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار