مسابقات لیگ برتر فوتسال در سال ۹۸ قرار است با حضور ۱۴ تیم برگزار می‌شود.

تاریخ قرعه کشی و شروع لیگ برتر فوتسال مشخص شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ برتر فوتسال در سال ۹۸ قرار است با حضور ۱۴ تیم برگزار شود. قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها مس سونگون است.

تاریخ قطعی قرعه کشی و شروع مسابقات لیگ برتر در سال ۹۸ مشخص شد.

قرعه کشی لیگ برتر فوتسال قرار است که ۱۹ خرداد ماه در شهر ساری برگزار شود و هم چنین قرار است که مسابقات این فصل لیگ برتر نیز از ۱۴ تیر ماه آغاز شود.

سعید نجاریان عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن تایید خبر فوق درباره برگزاری مرحله پلی آف در فصل جدید گفت: نظر فدراسیون و کمیته فنی فوتسال این است که امسال به خاطر شرایط حساس تیم ملی و هم چنین مسابقات قهرمانی آسیا، مقدماتی جام جهانی، جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان پلی آف را برگزار نکنند.

وی درباره این که آیا با باشگاه‌ها در این مورد صحبت شده است گفت: قرار است که روز شنبه جلسه‌ای را با مدیران تمام باشگاه‌ها برگزار کنیم و نظر تک تک افراد درباره برگزاری مسابقات پلی آف را جویا شویم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال درباره این که نظر رئیس سازمان لیگ فوتسال درباره پلی آف چیست بیان داشت: شخص رئیس سازمان لیگ فوتسال بر این تصمیم است که، چون پلی آف بار سنگینی را بر دوش باشگاه‌ها می‌گذارد و هم چنین هزینه زیادی را باید باشگاه‌ها تحمل کنند بنابراین تصمیم گرفتیم که امسال پلی آف را برگزار نکنند.

وی ادامه داد: حال باز هم بستگی به جلسه روز شنبه دارد تا با مدیران باشگاه‌ها صحبت شود تا در آخر به یک جمع بندی کامل برسیم.


بیشتر بخوانید:

تقوی: باید احترام وقت و هزینه سرمایه‌گذار را نگه داشت/ تیم‌های خصوصی منجی فوتسال کشور هستند

تاریخ لیگ برتر فوتسال به تعویق افتاد/13 شهریور آغاز دور جدید لیگ برتر

يك سال بدون باخت خانگي/ 1087 توپ وارد دروازه ها شد


انتهای پیام/
برگزاری پلی ف در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار