مهم‌ترین حوادث امروز (دوازدهم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه دوازدهم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

سرهنگ یحیی انصاری سرپرست فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: مأموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو میزان ۲۹ کیلو تریاک کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

سرهنگ انصاری با اشاره به اینکه قاچاقچی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: اقدامات قاچاقچیان کالا در این شهرستان به هیچ وجه از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهد ماند.

کالای قاچاق ۴۰ میلیاردی در کازرون به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان از توقیف ۲ کامیون و کشف انواع لوازم یدکی هیوندا قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در کازرون خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی گفت: ماموران انتظامی شهرستان کازرون هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودروها، انواع لوازم یدکی هیوندا خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این راستا ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند، افزود: ارزش ریالی این محموله‌های قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در آباده

فرمانده انتظامی آباده گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در بازرسی از یک کامیون، محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

سرهنگ طهماسب سمایی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون حامل کالا مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک لازم گمرکی برای حمل بار بود، تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از این کامیون، یک هزار و ۱۷۴ عدد مهتابی و لامپ، یک هزار و ۸۸۴ جفت جوراب و ۱۵۰ عدد کیلومتر موتورسیکلت قاچاق و فاقد مدارگ گمرکی کشف شد.

سرهنگ سمایی با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورده شده است.

خستگی و خواب آلودگی یک نفر را به کام مرگ و ۳ نفر راهی بیمارستان کرد

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلسی ۱۱۰ مأموران پلیس راه از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور کازرون به سمت شیراز مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران مشاهده کردند یک سواری ۴۰۵ با ۴ سرنشین در این محور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن یکی از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۳ نفر دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه کارشناس علت این تصادف را خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرد، به رانندگان توصیه کرد؛ در هنگام خستگی از رانندگی اجتناب کنند و پس از هر ۲ ساعت رانندگی در جای مناسب استراحت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار