مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: با امتناع کنندگان از عرضه مرغ به کشتارگاه‌ها برخورد خواهد کرد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: گزارشاتی از امتناع برخی مرغداری‌های استان از عرضه مرغ به کشتارگاه‌ها با هدف گرانفروشی داشتیم که به منظور برخورد با متخلفان و پیگیری موضوع گشت مشترک تعزیرات حکومتی در این رابطه فعال شده است.

وی ادامه داد: در یکی از این موارد، یک مرغداری واقع در حومه شیراز که از عرضه ۳۰ هزار قطعه مرغ به کشتارگاه به قصد گرانفروشی امتناع می‌کرد شناسایی و پرونده‌ای برای این مرغداری تشکیل شده است.

مبشری، ضمن هشدار جدی در خصوص چنین اقداماتی افزود: با امتناع کنندگان از عرضه مرغ به کشتارگاه‌ها که با هدف بالا بردن قیمت مرغ مرتکب چنین تخلفاتی می‌شوند برخورد تعزیراتی خواهد شد و پرونده‌های که در این رابطه تشکیل می‌شود نیز با سرعت و جدیت رسیدگی و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس عرضه خارج از شبکه مرغ را از دیگر تخلفات این حوزه برشمرد و افزود: قانوگذار برای امتناع از فروش و عرضه خارج از شبکه تا ده برابر ارزش کالا جریمه در نظر گرفته که با توجه به حساسیت موضوع، در صورت مشاهده این تخلفات، متخلفان به اشد مجازات پیش بینی شده در قانون محکوم خواهند شد.

عضو ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه تعزیرات حکومتی در برخورد با سودجویان و افرادی که به هر نحوی قصد اخلال در نظم بازار را داشته باشند هیچگونه اغماضی نخواهد کرد اضافه کرد: ما همیشه بهترین ناظر را مردم می‌دانیم و معتقدیم نظارت مردمی نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع تخلف دارد لذا از شهروندان تقاضا داریم هر گونه تخلف اعم از احتکار، گرانفروشی، امتناع از فروش و ... را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات اعلام تا بلافاصله نسبت به بررسی موضوع توسط گشت مشترک تعزیرات اقدام و با متخلفان برخورد شود.
انتهای پیام/م

شناسایی مرغ داری متخلف در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.