ماموران اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی عصر امروز برخی تجهیزات موجود در شهربازی ائل گلی تبریز را پلمب کردند.

پلمب برخی تجهیزات شهربازی ائل گلی تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،فرشی حق رو مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: زمان گواهی استاندارد ۲۹ فقره از تجهیزات این شهربازی به اتمام رسیده بود که با هماهنگی دستگاه قضایی پلمب شد.

وی افزود: گواهی استاندارد این تجهیزات نیاز به تمدید سالانه دارد که پس از بازرسی‌های تخصصی و تایید کارشناسان برای صدور گواهی تجهیزات پلمب شده اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه تجهیزات شهربازی ائل گلی استاندارد است خاطرنشان کرد: مسئولان این شهربازی در تمدید گواهینامه استاندارد بیشتر تجهیزات فعال در آن اهمال کاری کرده اند که امید است در اسرع وقت در این خصوص اقدام کنند.

حسن زاده مدیر شهربازی پارک ائل گلی تبریز نیزبا اشاره به استفاده روزانه حدود ۵ هزار نفر در فصل کاری از امکانات این شهربازی گفت: تلاش می‌شود تا پایان خرداد گواهی تمدید استاندارد همه تجهیزات شهربازی اخذ شود.

بهروز مهدوی فرماندار شهرستان تبریز امروز گفته بود: برخی از تجهیزات به کار رفته در این شهربازی فرسوده بوده و استاندارد‌های لازم را ندارند که لازم است در کمترین زمان ممکن ایرادات رفع شود.

وی در واکنش به فیلم منتشر شده از حادثه‌ای که در شهربازی ائل گلی تبریز منتشر شده بود افزوده بود: مسئولان این پارک باید در اسرع وقت استاندارد‌های لازم برای تجهیزات مستقر در این شهربازی را اخذ کنند.

انتهای پیام/

برخی از تجهیزات به کار رفته در  شهربازی ائل گلی فرسوده است

برچسب ها: پلمپ شدن ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.