مردم مناطق مختلف آذربایجان شرقی در چهارمین روز هفته دولت شاهد افتتاح دهها طرح عمرای و خدماتی بودند.

افتتاح دهها طرح در چهارمین روز هفته دولت در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مرکز خدمات تخصصی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و معلولیت‌ها، مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، مرکز خدمات تخصصی روانشناختی و مشاوره و مرکز توانبخشی و خدمات درمانی برای کودکان مبتلا به اوتیسم طرحهایی بود که امروز در تبریز مورد بهره برداری قرار گرفت.

در شهرستان خداآفرین بهسازی و نوسازی ۱۰۵ واحد مسکن روستایی، برق رسانی به چهار روستا، روکش آسفالت جاده مرزی به طول ۴۳ کیلومتر، دیوار سنگی و جدول کشی روستای مرزآباد، شش واحد مسکن مدد جویی بهزیستی و سه واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در مجموع با ۱۲۶ میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.


به مناسبت هفته دولت سه طرح ابرسانی شامل اب اشامیدنی روستای تازه کند شیخ الاسلام، جدول گذاری وپوشش انهار عمومی روستاهای میدانجوق وقوشقیه در ملکان افتتاح شد که برای ان‌ها ۱۲ میلیاردریال هزینه شده است.


مردم بخش ترکمانچای میانه هم شاهد افتتاح ۱۳ طرح عمرانی بودند.


اجرای این طرح‌ها در زمینه‌های آبرسانی، برقرسانی، گازرسانی و عمران شهری و روستایی در مجموع بیش از ۷۷ میلیارد ریال هزینه داشته است.


۵ طرح عمرانی و خدماتی در هریس شامل شهربازی، طرح تولید لیوان کاغذی، تحویل ۶ دستگاه نیسان به مددجویان کمیته امداد و آبرسانی به دو روستا باهزینه ۱۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.


در مرند دو طرح آبرسانی و گلزار شهدای روستایی با چهار میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال هزینه افتتاح شد.


یک باب مدرسه خیرساز چهار کلاسه هم در شهرستان هوراند به بهره برداری رسید.


در ۵ روستای شهرستان بستان آباد نیز طرحهای خدماتی و عمران روستایی و آبرسانی در مجموع با ۶۷ میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.


از کارخانه تولید مینی تراکتور چند منظوره برای عملیات کشاورزی و زیر سازی و آسفالت خیابانهای خضرلو به طول یکهزار متر با هزینه ۱۶ میلیارد ریال در عجب شیر بهره برداری شد.


بهره برداری از اولین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی و ۹ واحد مسکن معلولین هم در هشترود آغاز شد.


۱۴ طرح عمرانی و خدماتی با بیش از ۴۰ میلیارد ریال هزینه در شهرستان جلفا افتتاح شد.


این طرح‌ها در زمینه‌های تولید ماهیان سردابی، آبرسانی روستایی، واگذاری مسکن مددجویی معلولین، کارگاه تولیدی فرش دستباف، بهسازی، جدول گذاری معابر، مسیرگشایی، زیرسازی و آسفالت احرا شده است.


در چاراویماق آبرسانی به دو روستا و چند طرح برقرسانی در مجموع با هزینه‌ای افزون بر ۷ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال افتتاح شد.

در بخش مرکزی اسکو یک رشته خیابان به طول یک کیلومتر و زیر ساختهای گردشگری در روستای کندوان با هزینه بیش از ۵۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/خ

در تبریز چهار مرکز خدمات تخصصی بهزیستی افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.