معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مشوق های جدید برای سرمایه گذاران در حوزه های گردشگری و آموزش در نظر گرفته شده است.

اعلام مشوقهای جدید سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ یوسف داداش زاده با اعلام این خبر افزود: در ادامه حمایت از سرمایه گذاران این  بسته های تشویقی با تخفیف 30 تا 50 درصد در قیمت اراضی به سرمایه گذاران ارایه می شود.
وی افزود: سرمایه گذاران علاقمند به فعالیت در حوزه آموزش، ساخت مدارس غیردولتی و آموزشگاه های آزاد در منطقه آزاد ارس می توانند از بسته های تشویقی و تخفیفی استفاده کنند.
داداش زاده خاطرنشان کرد :  در زمینه ساخت مجتمع های تفریحی و شهربازی نیز فراخوانی  منتشر شده است و علاقمندان می توانند بر اساس این فراخوان نسبت به سرمایه گذاری در این حوزه ها، اقدام کنند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، گفت :  بر اساس شرایط در نظر گرفته شده سازمان منطقه آزاد ارس، شهربازی های جدید  و مجتمع های تفریحی باید با استفاده از استانداردهای روز دنیا و متناسب با نیازهای اوقات فراغت و تفریحی مسافران و شهروندان طراحی و اجرا شود.
داداش زاده در ادامه گفت: ظرفیت پیش بینی شده برای شهر بازی ها، حداقل برای 2 میلیون نفر درسال است و این مجتمع های تفریحی باید حداقل دارای 30 دستگاه و وسیله تفریحی باشند.
وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند در روزهای آینده با مراجعه به طبقه چهارم سایت اداری سازمان اطلاعات تکمیلی را در این زمینه دریافت کنند.
سازمان منطقه تجاری صنعتی  آزاد ارس هر ساله مشوق هایی بر اساس اولویت های این سازمان برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف در نظر می گیرد.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.