رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: 10 درصد از بودجه سازمان منطقه آزاد ارس صرف برنامه های فرهنگی، نماز و قرآن می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛خادم عرب‌باغی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آیین استقبال مومنین از ماه نزول قرآن، گفت: اگرچه منطقه آزاد ارس ماهیتی اقتصادی دارد اما در سال های اخیر تلاش شده است تا اهداف فرهنگی، دینی و معنوی نیز در اولویت های سازمان منطقه آزاد ارس باشد.
 
وی افزود: تقویت سرمایه گذاران از نظر آشنایی با مفاهیم اسلام و قرآن و تلاش برای افزایش فرهنگ دینی در جامعه می تواند به توسعه همه جانبه منطقه آزاد ارس بینجامد.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تاکید کرد: قدم اول در زمینه کاربردی کردن مفاهیم دینی و قرآنی در سطح جامعه، آموزش آن به عموم مردم است و منطقه آزاد ارس جزو مناطق پیشتاز در این زمینه محسوب می شود.
 
عرب باغی تصریح کرد: در سال های اخیر مسابقات دینی و قرآنی به طور مستمر در منطقه آزاد ارس دایر بوده است و برنامه‌های متنوعی در این حوزه اجرا شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته منطقه آزاد ارس به رتبه‌های خوبی در زمینه فرهنگ‌سازی دینی و قرآنی دست پیدا کرده است و در زمینه نماز نیز موفق شده‌ایم تا در سطح کشور، رتبه نخست را کسب کنیم.
 
عرب باغی گفت: هر ساله 10 درصد از بودجه منطقه آزاد ارس، صرف برنامه های فرهنگی می شود و قرآن و نماز نیز جزو اولویت‌ها در بین برنامه‌های فرهنگی ارس هستند.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار