رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: ساخت پروژه عمرانی مجتمع فرهنگی هنری کاشان با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای ادامه کار و تکمیل آن در انتظار اعلام آمادگی یک سرمایه گذار و واگذاری به بخش خصوصی است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،میثم نمکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: ساخت این پروژه از سال ۱۳۸۶ با ردیف اعتبار ملی مصوب در دستور کار قرار گرفت، اما ابتدا یکی دو سال برای اختصاص مکان با تاخیر ساخت رورو شد.

وی، با اشاره به وسعت ۱۰ هزار مترمربعی و زیربنای ۴۷۰۰ مترمربعی این مجتمع فرهنگی کاشان گفت: تاکنون حدود ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است و برای تکمیل آن تا مرحله پایانی حدود ۰، ۱۴ میلیارد ریال اعتبار نیازدارد.

به گفته وی، ساخت سالن اجتماعات، نگارخانه، گالری‌های تخصصی، پلاتو‌ها و تماشخانه و سایر ظرفیت‌های هنری برای این مجتمع پیش بینی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، گفت: ادامه ساخت این مجتمع در حال برون سپاری به بخش خصوصی و انتظار برای جایگزین شدن سرمایه گذار به عنوان مجری عملیات ساخت است.

نمکی، در ادامه رسیدن به نتایج خوب پیگیری پرونده ساختمان اداره ارشاد کاشان را یادآورشد و گفت: با ابلاغ حکم دادستان در دایره اجرای احکام شرایط قانونی تبدیل وضعیت ساختمان انجام خواهدگرفت.

وی، همچنین در خصوص مدیریت فرهنگی روستا‌ها و فعالیت کتابخانه‌های روستایی گفت: ۱۰۵ باب کتابخانه (۶۰ کتابخنه باز و ۴۵ کتابخانه بسته) با ۱۲۰ هزار جلد کتاب از طریق کانون‌های فرهنگی مساجد در روستا‌ها فعال است.

انتهای پیام/م

 

ساخت طرح عمرانی مجتمع فرهنگی هنری کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.