دبیر برگزاری مراسم چهل چراغ فروزان شهرضا گفت: ۴۰ مستند از هنرمندان شهرضایی با عنوان "چهل چراغ فروزان شهرضا" رو نمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد علی اباذری دبیر برگزاری مراسم چهل چراغ فروزان شهرضا در این مراسم که در محل مجتمع فرهنگی شهید مدرس این شهرستان برگزار شد گفت: ۱۰۰ نفر از فعالان فرهنگی شهرضا شناسایی شدند، اما به دلیل محدودیت‌ها امکان تهیه مستند از ۴۰ نفر آن‌ها وجود داشت.

محمد علی اباذری تصریح کرد: امیدواریم در پروژه‌های بعدی بتوانیم در سطح گسترده‌تر مستند سازی از هنرمندان شهرضایی به ویژه بانوان را انجام دهیم.

اباذری بیان کرد: این مستند‌ها طی ۲ ماه با همکاری ۴ گروه تصویر برداری تهیه شده و به زودی در قالب لوح فشرده توزیع می‌شود؛ و در حال حاضر پیگیر پخش مستند‌ها از صدا و سیما هستیم و انتشار آن‌ها در قالب فیلم‌های کوتاه در فضای مجازی نیز در دستور کار است.

وی هدف از ساخت مستند از زندگی هنرمندان شهرضایی را معرفی آن‌ها در سطح شهر و الگو قرار گرفتن هنرمندان برای افراد فعال در زمینه هنری برشمرد و گفت: دیده شدن هنرمندان پیشکسوت، باعث تشویق و پیشرفت آن‌ها در کارشان و تشویق افراد علاقه‌مند به هنر می‌شود.

دبیر جشنواره چلچراغ هنر خاطر نشان کرد: اولین جشنواره چلچراغ مقدمه بروز و ظهور هنر بسیاری از هنرمندان و رونق کسب و کارشان در سطح شهر شد، تالار‌های فرهنگی شهرضا به دلیل شرایط و ضوابط سخت برای انجام کار‌های هنری، همیشه خالی بوده و می‌طلبد تا فراهم کردن مقدمات اینگونه فعالیت‌ها برای هنرمندان تسهیل شود.

فرماندار شهرضا گفت: برنامه‌های فاخر فرهنگی و هنری باعث افزایش نشاط اجتماعی، امیدواری فعالان این حوزه برای ادامه فعالیت و جذب جوانان علاقه‌مند به عرصه هنر می‌شود.

انتهای پیام/ی
 


الگو قرار دادن هنرمندان برای جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.