وزیر ورزش و جوانا گفت: تا پایان امسال، 10 خانه ورزش و در سال آینده نیز 20 خانه ورزش روستایی در استان اصفهان ایجاد می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مسعود سلطانی فر روز شنبه در نشست خود با مسؤولان و ورزشکاران شهرستان های شهرضا و دهاقان که در محل مجتمع فرهنگی شهید مدرس شهرضا برگزار شد گفت: استادیوم تختی شهرضا، زمین چمن بسیار خوبی داشته و در راستای بهبود وضعیت آن کمک خواهیم کرد.
سلطانی فر برای تکمیل پروژه های نیمه تمام این دو شهرستان قول مساعدت داد و تصریح کرد: انتظار می رود خیران نیز همپا و همراه دولت برای تکمیل این پروژه ها فعالیت کنند.
وی افزود: پیش از انقلاب رویکرد اصلی، تامین امکانات اولیه معیشت مانند آب سالم و برق در روستا ها بوده اما به برکت انقلاب اسلامی، امروز برای ایجاد امکانات ورزشی و تفریحی در روستا ها تلاش می شود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: وضعیت سرانه ورزشی در استان اصفهان مطلوب است.
سلطانی فر با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کمتر از هزار ورزشگاه در سطح کشور فعال بوده بیان کرد: امروزه تعداد ورزشگاه هایی که متعلق به وزارت ورزش و جوانان هستند، به بیش از 8700 ورزشگاه می رسد.
وی ادامه داد: با احتساب مکان های ورزشی متعلق به دیگر ادارات و ارگانها، آمار ورزشگاه های کشور از 15 هزار نیز تجاوز کرده که این موضوع از دیگر دستاورد های انقلاب اسلامی ایران است.
وزیر ورزش و جوانان  اظهار داشت: دشمنان ایران، کمر به سرشکستگی این ملت و از بین بردن انقلاب اسلامی بسته بودند اما ملت همیشه قهرمان ایران مانند 40 سال گذشته، بار دیگر با اقتدار، سربلندی و غرور توانست در مقابل اراده دشمنان بایستد.
سلطانی فر گفت: مردم با وجود شرایط بسیار سخت معیشتی، همچنان با صلابت حامی نظام، تمامیت ارضی کشور، عزت، اقتدار و دستاورد های انقلاب ایستاده اند.
وی تمام تلاش دولتمردان را در راستای رضایتمندی مردم، کاهش مشکلات معیشتی و افزایش سطح رفاه جامعه دانست و تصریح کرد: یکی از راه های تحقق این امر، افتتاح پروژه های کارآمد و رفع نیاز های رفاهی و مطالبات مردم است.
وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: یکی از تفاوت های تحریم های پس از برجام با تحریم های دوره دولت یازدهم، پشتیبانی اکثریت کشور ها از ایران و پایبندی آنها به برجام بوده که این امر عهد شکنی آمریکا را به خوبی به کشور های دیگر نشان داد.
سلطانی فر خبر داد: روز های سخت تحریم ها علیه ایران پایان یافته و شرایط مساعد برای تامین نیاز های معیشتی مردم نزدیک است.
وی افزود: می طلبد تا ملت شریف ایران با شکوه تر از سال های گذشته، با حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه، ایستادگی خود را یک بار دیگر به جهان نشان دهند.
ایجاد خوابگاه برای ورزشکاران مهمان، تامین زیر ساخت های لازم برای فعالیت پیست موتور سواری دهاقان، ایجاد صندوق حمایت از ورزشکاران، افزایش سرانه ورزشی در دو شهرستان شهرضا و دهاقان، توسعه سازمان های مردم نهاد، ایجاد شورای مشورتی جوانان و حل مشکلات ایاب و ذهاب ورزشکاران از دیگر مشکلات و مطالباتی بود که در این نشست مطرح شد.

 

انتهای پیام /س

وزیر ورزش وجوانان در شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.