وارد شدن تلفات سنگین به طالبان در غرب افغانستان

مسئولان قول اردو/ لشکر 207 ظفر در غرب افغانستان از وارد شدن تلفات سنگینی بر نیروهای مخالف مسلح دولت در ولایت های هرات، بادغیس و غور خبر دادند.

وارد شدن تلفات سنگین به طالبان در غرب افغانستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان قول اردو/ لشکر 207 ظفر در غرب افغانستان از وارد شدن تلفات سنگینی بر نیروهای مخالف مسلح دولت در ولایت های هرات، بادغیس و غور خبر دادند.

مسئولان ارتش مستقر در ولایت هرات با اشاره بر انجام عملیات های زمینی و هوایی در این مناطق غرب افغانستان اعلام کردند در 24 ساعت گذشته و در نتیجه حملات هوایی بر مواضع طالبان در ولایت‌های غور، بادغیس و هرات دستکم ، 67 تن از طالبان تفنگدار از جمله چندین فرمانده  سرشناس این گروه کشته شدند.

«سید آقا» سرپرست بخش مطبوعاتی قول اردو/ لشکر 207 ظفر در هرات اظهار داشت: مخالفان مسلح در مناطقی از غرب افغانستان تجمعاتی را به منظور حمله بر تاسیسات نظامی و دولتی سازماندهی کرده بودند که شناسایی و در حملات زمینی و هوایی نیروهای مشترک امنیتی این تجمعات متلاشی شده و تلفات و خسارات سنگینی بر آنان وارد شده است.

سید آقا افزود،: طالبان در چند روز گذشته سعی کرده است مواضع نیروهای دولتی در ولسوالی بالامرغاب را به تصرفشان درآورد که سنگرهای آنان از زمین و هوا هدف قرار گرفت و به تعداد 20 تن از افراد مسلح مخالف دولت کشته و دستکم 4 تن دیگر از آنان زخمی شدند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.