دبیر جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه گفت: آثار جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه، به مدت دو ماه در یک گالری فضای باز در بلژیک برپا می‌شود.

بلژیک میزبان جشنواره عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سلیمان گلی دبیر جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه گفت: آثار جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه، به مدت دو ماه از ۱۲ خرداد تا ۸ مهرماه امسال در یک گالری فضای باز "خیابانی" در شهر pelt بلژیک برپا می‌شود.
 
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه ۲۵ قطعه آثار منتخب از عکس‌های چهار دوره برگزاری جشنواره زعفران تربت حیدریه و زاوه به نمایش گذاشته می‌شود.

دبیر جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه گفت: جشنواره عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه با هدف کمک به معرفی زعفران به عنوان گرانترین ادویه جهان و معرفی ویژگی‌ها و زیبایی‌های آن و همچنین کمک به ثبت این منطقه به عنوان پایتخت زعفران جهان، از سال ۹۴ تاکنون در شهر‌های تهران، تبریز، اراک، بیرجند و اصفهان برگزار شده است.

گلی افزود:  این جشنواره با هدف معرفی زعفران به عنوان محصول پایه این خطه که بزرگترین تولید کننده طلای سرخ کشور و جهان است، برپا می‌شود.

وی ادامه داد: هر ساله انجمن عکاسان تربت حیدریه همزمان با برداشت گل، با دعوت از بیش از صد عکاس منتخب از سراسر کشور، گروه‌های عکاسی خبری اعزامی از خبرگزاری‌های داخلی و خارجی و شبکه‌های تلویزیونی خارجی، اخبار مربوط به زعفران در منطقه تربت حیدریه و زاوه را منتشر می‌کند.

دبیر جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه گفت: در سال گذشته از میان بیش از دوهزار و ۵۰۰ عکس ارائه شده به دبیر خانه، تعداد ۷۹ عکس در بخش‌های مختلف جشنواره انتخاب شد و به نمایشگاه راه یافت.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

نمایش آثار جشنواره ملی عکس زعفران در بلژیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار