مراسم باشکوه روز جهانی قدس، همزمان با سراسر ایران، در شهرستان اسذه در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مردم ولایتمدار و انقلابی ایذه، همچون سال‌های گذشته، امروز با حضور خود در راهپیمایی روز قدس خشم خود را از رژیم اشغالگر و ستمگر صهیونیسم فریاد زدند.

راهپیمایی در ایذه، به سن و جنسیت محدود نشد و همه آمدند، زن و مرد و پیر و جوان، فریاد دفاع از مظلومان، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و... از زبان همه نسل‌ها جاری است.

اهل ایذه آمدند تا نشان دهند از رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آن‌ها متنفر هستند و حامی مظلومان بی دفاع فلسطین بوده و هستند و خواهند بود.

آمدند تا بگویند در هیچ شرایطی دست از دفاع از مظلومان برنمیداریم و تا آخرین نفس حتی با زبان روزه پشتیبان رهبری و انقلاب هستیم.

مردم ولایی ایذه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نشان دادند که تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و رهبری برای آن‌ها از اوجب واجبات است و مشکلات معیشتی و اقتصادی نیز نمی‌تواند آن‌ها را از خطر ولایت فقیه جدا کند.

چوقاپوشان ایل بختیاری نیز مثل همیشه در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کردند تا نشان دهند که قوم لر و ایل یختیاری همواره پیرو رهبر و پشتیبان ولایت فقیه هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/گ

حضور مردم ایذه در راهپیمایی روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.