رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان با صدور پیامی، مردم غیور و شهیدپرور استان را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان در پیامی، مردم روزه دار و خداجوی و شهید پرور این استان را به شرکت و حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود.

متن پیام به شرح ذیر است:

"بسمه تعالی"
روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، کانون استکبار ستیزی و روز تجلی همدلی و همزبانی همه انسان‌های حقیقت خواه و عدالت دوست جهان برای دفاع از مظلوم و خروش بر علیه ظالم است.

امروز شاهدیم از یک سو صهیونیست‌ها در فضای سکوت نهاد‌های بین‌المللی و با حمایت سردمداران آمریکا همچنان بر جنایت در سرزمین‌های اشغالی مداومت می‌ورزند و حتی از کشتار زنان و کودکان و امدادگران نیز ابایی ندارند.

از سوی دیگر رئیس جمهور آمریکا با همراهی برخی سران مرتجع منطقه درصدد تحمیل معامله قرن برای اضمحلال آرمان قدس شریف و حذف هویت فلسطینی هستند.

در چنین شرایطی حضور گسترده و یکپارچه امت اسلامی در صحنه موجب ناکامی این ظلم تاریخی و نقشه شیطانی خواهد شد.

اینجانب با توجه به شرایط کنونی مردم مظلوم و بی پناه فلسطین و نزدیک بودن روز جهانی قدس از مردم روزه دار و خدا جوی و شهید پرور استان خوزستان، همکاران قضایی، قضات، کارکنان و اعضاء شریف و خدوم شورا‌های حل اختلاف سراسر استان دعوت می‌نمایم همچون گذشته همگام و همراه با مردم عزیز ایران اسلامی با شرکت پر شور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین، یکبار دیگر با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری”مدظله العالی” تجدید میثاق نماییم و با این عمل خداپسندانه مقدمات آزادی قدس شریف را فراهم آوریم.

عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان

انتهای پیام/گ

دعوت به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.