معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت مسلمان ایران، معامله قرن را در روز قدس به گورستان برده و دفن خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه امروز در بجنورد گفت: امسال روز قدس در مقطعی برگزار شد که آمریکا پروژه معامله قرن را دنبال می‌کند، اما امروز ملت مسلمان ایران با حضور خود در راهپیمایی آن را دفن می‌کنند.

سردار جوانی افزود: قطعاً با حضور پر شور مردم مسلمان معامله قرن به نتیجه‌ای که مد نظر آمریکایی‌هاست نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سال ۹۸ با آغاز گام دوم همزمان شد، مردم متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کرده‌اند.

سردار جوانی ، هدف نهایی دشمنان را متوقف کردن نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: دشمنان آگاه باشند ملت ایران در مقابل هر گونه فشاری، ایستادگی می کند .

وی به تبیین تفکر راهبردی امام خمینی (ره) در قبال مسئله فلسطین پرداخت و گفت: دشمنان از همان ابتدای انقلاب از تفکر امام به وحشت افتادند و درصدد تنبیه و مجازات ملت انقلابی ایران برآمدند؛ چراکه امام، پرچم اسلام ناب محمدی، ظلم ستیزی، دفاع از مظلومان و حفظ کرامت اسنان ها را برافراشت .

سردار جوانی گفت: با این روحیه عظیم بود که امروز ایران اسلامی پس از چهار دهه، همچنان مقاوم و مقتدر و الهام بخش ملت های مظلوم و آزاده جهان است .

معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به حمایت های تبلیغاتی، جنگ روانی و تجهیزاتی دنیای استکبار از طرح های توسعه طلبی صهیونیست ها افزود: امروز مثل گذشته نیست و تفکر سازش ناپذیری با دشمن اشغالگر و افق روشن مظلومان، اسرائیل را به دست و پا انداخته و فلسطینیان با روحیه مقاوم و تجهیزات جدید خود، طعم تلخ شکست را در چند مقطع زمانی سال های گذشته به دشمن چشانده اند .

سردار جوانی، طرح خفت بار معامله قرن را محکوم کرد و گفت: آمریکایی ها این طرح را برای نجات دادن اسرائیل از خطر نابودی پیشنهاد کردند و چند کشور عربی مرتجع منطقه از آن استقبال کردند .

وی گفت: رژیم غاصب در این چندین سال نتوانست سنگ ها را از دست فلسطینی ها در بیاورد اکنون چطور می خواهد موشک ها را از دست آنان درآورد بویژه حال که ایران اسلامی از ملت های ضعیف حمایت می کند .

انتهای پیام / م

معامله قرن در روز قدس توسط ملت مسلمان دفن می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.