وزیر ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش کشور همواره در کنار مردم ایران بوده است، پیشبینی می کنم تیم ملی والیبال ایران به مرحله حذفی صعود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: از اینکه در همچین روزی ضمن درکی درست از سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم هبری، همه مردم در دفاع از آرمان های مردم فلسطین در این راهپیمایی بزرگ شرکت کردند خوشحال هستم.

او در ادامه افزود: جامعه ورزش همواره در کنار مردم حضور دارد. در مسابقه والیبال امروز نیز بازیکنان تیم ملی به من قول داده اند در مقابل ایتالیا تمام تلاششان را انجام دهند.

سلطانی فر ادامه داد: تیم ملی والیبال خیلی خوبی داریم و اردوهای خوبی برگزار کردیم که من به شخصه نیز در این اردوها شرکت کردم. جوانان تیم ملی مانند همه کسانی که برای دفاع از آرمان های نظام مشارکت گسترده ای دارند، با انگیزه هستند. پیشبینی می‌کنم بچه‌ها در این ۵ هفته مسابقات لیگ ملت های والیبال به مرحله حذفی می‌رسند و صعود خواهند کرد. تیم خوب و جوانی داریم امیدوارم موفق باشند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: با همکاری محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش کشور پس از سال‌ها المپیاد استعداد یابی سراسری در حوزه‌های مختلف ورزشی را در مقطع سنی ۱۲ تا ۱۵ سال را راه اندازی کردیم. این مسابقات نقطه شروعش با حضور ۴۰۰ هزار ورشکار مختلف در سراسر کشور خواهد بود که در نهایت منتخبین این دانش آموزان انتخاب می‌شود که همه این افراد امید‌های آینده ورزش کشور هستند و در نهایت نتایج آن را در سال‌های آینده در ورزش شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر ورزش و جوانان در راهپیمایی روز قدس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار