وزیر ورزش و جوانان گفت: با ورزشکاران رژیم صهیونیستی باید برخورد کنیم و با روبرو نشدن برابر آن‌ها مشروعیتشان را زیر سوال ببریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، در حاشیه مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد اظهار کرد:  خداراشکر می‌کنیم که امروز با حضور جمع زیادی از ورزشکاران، مدیران ورزشی و مسئولان و دست اندرکاران ورزش نیرو‌های مسلح، نوزدهمین گردهمایی و مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد را برگزار کردیم. در این مراسم تجلیل شد از قهرمانانی که در آوردگاه‌های مهمی در عرصه ورزش و دفاع از ارزش‌های اسلامی و مقاومت اسلامی توانستند کارنامه زرینی را از خودشان به جا بگذارند. ضمن اینکه در مسابقات ورزشی با  روبرور نشدن  با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین سیاست‌های کلی نظام درخشیدند و توانستند با توطئه‌های رژیم اشغالگر قدس مقابله کنند.

با ورزشکاران رژیم صهیونیستی برخورد می کنیم 

او  ادامه داد: این سیاستی است که ما در ۴۰ سال گذشته با توجه به نقشه راهی که امام تبین کرده بودند و مقام معظم رهبری امروز به عنوان رهبر نظام تببین کردند در پیش گرفتیم. ما  خود را موظف می‌دانیم  که در حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین با ورزشکاران رژیم صهیونیستی آن چنان  باید برخورد کنیم و با روبرو نشدن مشروعیت آن‌ها را زیر سوال ببریم و به امید خدا بتوانیم با تقویت مقاومت اسلامی و همچنین اشاعه این تفکر در کشور‌های مختلف و کشور‌هایی که مجموعه ملت‌ها و کشور‌هایی که در عرصه مقاومت اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی حضور پیدا می‌کنند، بتوانیم قدم‌های اساسی تری را برداریم.

قدم های موثری در جهت مقابله با رژیم صهیونیستی برمی داریم 

وزیر ورزش تصریح  کرد:‌کماکان این سیاست را ما در همه رشته‌ها و همه عرصه‌ها داریم، با قوت و قدرت دنبال می‌کنیم و امیدواریم به امید خدا بتوانیم روزی را شاهد باشیم که تمامی ورزشکاران کشور‌های اسلامی که امروز تعدادشان خیلی زیاد شده به این حرکت بسیار ارزشمند و باشکوه بپیوندند و ما بتوانیم با این حرکت قدم‌های موثری را در جهت مقابله با رژیم صهیونیستی بر داریم.

ما منتظر تایید صلاحیت نهادهای نظارتی هستیم 

او درباره  اینکه انتخابات برخی از فدراسیون‌هایی به دهه اول تیرماه موکول شده و آیا این مساله به آن رشته‌های ورزشی لطمه نمی‌زند، گفت: ما منتظر تایید صلاحیت نهاد‌های نظارتی هستیم. با توجه به اینکه تعداد زیادی از مدیران و مسئولان و علاقه‌مندان کاندیدا شدند، نهاد‌های نظارتی باید به استعلام‌های ما پاسخ بدهند و نظرشان را بدهند. فکر می‌کنم با هماهنگی‌هایی که انجام دادیم حداکثر تا اواخر خرداد ماه نظر نهاد‌های نظارتی را در مورد سوابق افراد اخذ می‌کنیم و بلافاصله انتخابات را برگزار می‌کنیم.

سلطانی فر در باره  اینکه تاکید وزارت ورزش بر این بوده که اردو‌های تیم‌های فوتبال در داخل کشور باشد، اما صحبت از برپایی اردوی استقلال و پرسپولیس در کشور کانادا است، اظهار کرد: هنوز این موضوع شکل جدی به خودش نگرفته و باید ببینیم که وضعیت چگونه است. در مجموع با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، همانطور که از ابتدای سال گفتیم باید سیاست صرفه جویی را در همه عرصه‌ها دنبال کنیم. هم در اعزام‌ها هم در اردو‌ها و هم در رقابت‌هایی که واقعا نیاز نیست ورزشکارانمان شرکت کنند. در برخی از رویداد‌های بین المللی ما در شورای برون مرزی مخالفت می‌کنیم و ان شاالله بتوانیم با صرفه جویی که انجام می‌دهیم در این شرایط خاص اقتصادی آن اعزامی‌های واقعی که برای کسب سهمیه المپیک هستند را انجام بدهیم.  


بیشتر بخوانید:

تاج: ویلموتس دوره‌ی طلایی برای تیم ملی بلژیک رقم زده است/ امیدوارم همه از این انتخاب راضی باشند

مراسم معارفه مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران + حاشیه‌ها

لیست احتمالی تیم ملی فوتبال ایران/ نخستین شاگردان مرد بلژیکی چه کسانی هستند؟


انتهای پیام/

اظهارات وزیر ورزش در مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار