رییس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان گفت: غرفه وزارت ورزش وجوانان در نمایشگاه بین المللی قران نشان می‌دهد که خانواده بزرگ ورزش در حوزه قران و مفاهیم دینی چه اقداماتی انجام داده‌اند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  فدراسیون نابینایان وکم بینایان، مظلومی رییس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: قرآن کتاب خدا است و ماهر چه داریم از خدا داریم چنانچه به دستورات الهی عمل کنیم بسیاری از مسائل حل می‌شود.

او با تاکید براینکه که قران کتاب کاملی است و تمامی اموزه‌های قرانی در ان وجود دارد توضیح داد: اگر همه مردم ار هرسنو هر پست و مقامی به ان عمل کنند بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان درادامه برپایی نمایشگاه قرآن را در ارائه اثرات قران و دستاورد‌های وزارتخانه و نهاد‌ها در این حوزه بسیار مهم دانست واظهارداشت: با توجه به عمق مفاهیم و آموزه‌های قرآنی چنین نمایشگاه‌های باید در طول سال برپا شود.

وی به طور ویژه حضور وزارت ورزش وجوانان در این نمایشگاه را بسیار مهم خواند و افزود: مردم دوست دارند که بدانند این وزارتخانه و خانواده بزرگ ورزش در حوزه قرآن و مفاهیم دینی چه اقداماتی انجام داده اند و این غرفه این فرصت را فراهم کرده است.

مظلومی افزود: باید بدانیم قران را با دقت مطالعه و در آن تدبر کرد در این صورت است که می‌توانیم بگوبیم از آثار مثبت قرآن بهره گرفته ایم.

 

انتهای پیام/

 

رییس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان در نمایشگاه قرآن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار