سید هادی بهادری گفت: اگر نماینده‌ای با دریافت پُست و مقام امضای خود برای استیضاح وزیری را پس بگیرد مجرم است.

///صحبت های بهاروند نماینده مجلس//سید هادی بهادری نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص استیضاح وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: احتمالا موضوع استیضاح روز شنبه به صحن علنی مجلس می‌آید و تا به این لحظه تعداد امضا‌ها افزایش پیدا کرده و به ۲۰ امضا رسیده است.

او در خصوص اینکه گفته می‌شود برخی نمایندگان با پس گرفتن امضا‌های خود به سِمت‌هایی در ورزش دست پیدا می‌کنند تصریح کرد: این نهایت نامردی است و تا جایی که ما می‌دانیم استیضاح وزیر ورزش و جوانان در مجلس به قوت خود باقی است.

بهادری در خصوص این که آیا این کار نمایندگان درست است که به جای گرفتن پست و مقامی در حوزه مدیریت ورزش امضای خود را پس بگیرند، گفت: اگر چنین مواردی ثابت شود جرم است و این جرم به تعدیل حقوق ملت است. همچنین در صورت اثبات چنین موضوعی دادستانی به ماجرا ورود می‌کند.


بیشتر بخوانید:

یوسف نژاد: نامه استیضاح وزیر ورزش با ۱۳ امضا تحویل کمیسیون فرهنگی شد/ دوشنبه در مورد استیضاح تصمیم می‌گیریم

سلطانی فر: برای وزارت ورزش هیچ کدام از باشگاه‌ها تفاوت ندارند/ اشتباهات داوری سهوی است

زمانی: وزیر ورزش باید پاسخگوی تمام توهین‌ها باشد/ برخی داوران با آبرو و حیثیت چندین ساله فوتبال ایران بازی می‌کنند/ برای فدراسیون فوتبال متاسفم


انتهای پیام/

صحبت‌های نمایندگان مجلس در خصوص وزارت ورزش وجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۱ خرداد ۱۳۹۸
آقای نماینده ارومیه که اینقدر پیگیر استیضاح وزیر ورزشی برای تورم و بیکاری و ... که وظیفه اصلیتونه چی کاری کردی؟ هیچ کار؟
آخرین اخبار