شهریاری گفت: امسال استکبار جهانی سناریوهای مختلفی را به رهبری آمریکا در سر دارد به طوری که موضوع معامله قرن را در زمینه کشور فلسطین مطرح کرده‌اند.

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرکت در راهپیمایی قدس اظهار کرد: روز قدس با توجه به شرایط فعلی منطقه و کشور از اهمیت خاصی برخوردار است و مردم ایران باید با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس این روز عزیز را گرامی بدارند.

وی ادامه داد: امسال استکبار جهانی سناریوهای مختلفی را به رهبری آمریکا در سر دارد به طوری که موضوع معامله قرن را در زمینه کشور فلسطین مطرح کرده‌اند تا مسائل سیاسی را در موضوعات اقتصادی دخالت دهند به همین دلیل حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اهمیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته پیدا کرده است.

شهریاری تاکید کرد: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان دشمنان و استکبار جهانی می‌زنند و  همبستگی خود را با ملت مظلوم و مسلمان فلسطین به تمام دنیا اعلام می‌کنند.

ملت ایران همیشه یار و یاور مستضعفان

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد:‌ دنیا باید بداند که ملت ایران همیشه یار و یاور مستضعفان و مسلمانان مظلوم فلسطین تا آزادی قدس شریف هستند و من معتقدم که حق همیشه پایدار است و ظلم و ستم باقی نخواهد ماند.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک حق بر ظلمت و تاریکی پیروز می‌شود و معامله قرن به رهبری آمریکا و شخص ترامپ به حول و قوه الهی منجر به شکست می‌شود.

شهریاری ادامه داد: با کمک حضرت حق تعالی سناریوهای استکبار جهانی محقق نمی‌شود و حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس وحدت و همدلی بین مسلمانان جهان را بیش از گذشته به دنیا و به خصوص حاکمان ظالم ثابت می‌کند.

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: حضور پرشور جوانان به عنوان نسل چندم انقلاب در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی ملت‌های مظلوم و مستضعف و مسلمانان و به ویژه مردم فلسطین می‌شود.

دفاع از حرم اهل بیت یک پیام ضد استکباری به کشورهای غربی

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره تاکید جدی بر اعتماد به جوانان دارند، افزود: باید به جوانان اعتماد کامل داشته باشیم و این نسل نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس با سر دادن شعارهای ضد استکباری این پیام را به کشورهای غربی و حاکمان ستمگر می رسانند که نسل بعد از انقلاب همانند مردمی که انقلاب کرده حامی ملت مظلوم فلسطین است و ما هرگز نمی‌گذاریم که خون شهدا پایمال شود.

شهریاری یادآوری کرد: امروزه جوانان این مرز و بوم در حال دفاع از حرم اهل بیت هستند و این مسئله یک پیام ضد استکباری به کشورهای غربی و حاکمان ستمگر دنیا است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبارسلامت ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار