عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با وجود مشکلات اقتصادی، مردم از حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید.

ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی با توطئه‌های دشمن  فریب نمی‌خورندبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آیت‌الله حسن ممدوحی  با اشاره به اظهارات دشمنان مبنی بر اینکه مشکلات اقتصادی سبب کمرنگ شدن حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهد شد، اظهار کرد: این حرف‌ها را در مورد راهپیمایی ۲۲ بهمن هم از زبان دشمنان زیاد شنیدیم، اما شاهد حضور پرشورتر هموطنانمان در این راهپیمایی در مقایسه با سال‌های قبل بودیم که مشت محکم دیگری بر یاوه‌گویی‌های دشمنان بود.

آیت‌الله ممدوحی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند دل مردم را خالی کرده و آن‌ها را بترسانند، اما ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی با این نوع توطئه‌ها فریب نمی‌خورند و تا پای جان از آرمان‌های انقلاب اسلامی حراست خواهند کرد.

نماینده پیشین مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته از هیچ توطئه چینی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده اند و در این سال‌ها همواره تهدیدمان کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه تهدیدات دشمنان مبنی بر حمله نظامی راه بجایی نمی‌برد، گفت: مگر وارد جنگ شدن با ایران اسلامی شوخی است. اگر آمریکا این اشتباه را بکند بیش از ۱۵ روز نخواهد توانست دوام بیاورد آمریکا ضعیف‌تر از آن چیزی است که نشان می‌دهد و طبل توخالی است.



انتهای  پیام/ز

 

 آمریکا ضعیف‌تر از آن چیزی است که نشان می‌دهد

برچسب ها: اخبار سیاسی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.