امام جمعه قصرشیرین گفت :جمهوری اسلامی ایران خواهان برقراری آزادی، صلح و امنیت در سراسر جهان است و از این رو آینده متعلق به تفکر نجات بخش این نظام الهی است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه قصرشیرین با اشاره به دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت : معظم له در این دیدار فرمودند که جوانان اطمینان داشته باشند که زوال دشمنان بشریت یعنی تمدن منحط آمریکا و اسراییل را به زودی خواهید دید و یقین داشته باشید که این حکومت‌های ظالم نابود خواهند شد.

وی، نژاد پرستی، کشتار بی رحمانه سیاه پوستان و کشتار‌های دسته جمعی و گور‌های گروهی و ظلم به بشریت را از ویژگی‌های تمدن نابود شده آمریکا نام برد.

خطیب جمعه قصرشیرین، ظهور اعتقادات نوظهور و شیطانی در کشور آمریکا را برگرفته از شهوات شیطانی بیان کرد که نابودی و پوچی را در جامعه درونی آمریکا ایجاد کرده است.

ملکی گفت: اکنون انحرافات در ۲ دین مسیحیت و یهودیت و در متون دینی این ادیان و توسط مبلغان دینی آن‌ها کباعث ایجاد انحراف در آمریکا و اسراییل شده است.

وی از تمدن اسراییل غاصب را تجاوز و ظلم و زور و عدم اعتقاد به انسانیت بیان کرد و در واقع بحران اخلاقی، سیاسی اجتماعی و فرهنگی را در آمریکا، زمینه سازفروپاشی آمریکا بیان کرد به گونه‌ای که به زودی هر ایالت یک حکومت خواهند داشت.

وی عنوان کرد: باید جوانان الهی کشورمان، فرهنگ غنی اسلامی را که نجات بخش است و باعث گرایش انسان‌ها به توحید است، گسترش دهند، زیرا جمهوری اسلامی ایران به همه مردم دنیا حق آزادی و صلح را داده است .

 

 

انتهای پیام/د

برقراری آزادی، صلح و امنیت در سراسر جهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.