نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین نه فقط وظیفه ملسمانان جهان بلکه یک وظیفه انسانی است.

دفاع از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه انسانی استبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آیت الله مصطفی علما روز پنجشنبه در نشست با جمعی از روحانیون اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: مگر می‌شود سرزمین دیگران را غصب کرد و سالیان سال در حق آن‌ها ظلم و جنایت کرد و انسان‌های آزاده این حرکت را محکوم نکند.

وی گفت: انشالله همه مردم استان کرمانشاه با هر دین و مذهبی که دارند برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین که به ناحق از خانه و وطن خود رانده شده اند و یا در بند صهیونسیت جنایتکار قرار دارند، در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

همچنین امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: انشالله در راهپیمایی روز قدس فردا مانند همه سال‌های گذشته چشم دشمنان را با حضور گسترده و وحدت آفرین کور خواهیم کرد.

ماموستا ملا"محمد محمدی" افزود: یکی از اتفاقاتی که دشمنان چشم دیدین آن را ندارند این است که در چنین روز‌های بزرگی همچون روز قدس و حتی در روز‌های عادی در کشور ایران شیعه و سنی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و در راهپیمایی علیه ظالمین جهان شرکت می‌کنند.

وی گفت: برادری و دوستی اهل سنت و شیعه در ایران بی نظیر است و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند این برادری را از بین ببرد.

انتهای  پیام/ز

 

برادری و دوستی اهل سنت و شیعه در ایران بی نظیر است

برچسب ها: آمریکا ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.