فرمانده انتظامی استان در پیامی با دعوت از عموم مردم به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، این روز را روز اسلام و متعلق به همه مسلمانان دانست.

قدس روز اسلام و متعلق به همه مسلمانان استبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار "منوچهر امان اللهی" در پیام خود آورده است: روز قدس، روز مقابله امت اسلام با مستکبرین عالم به سرکردگی آمریکا و اسرائیل است که سال هاست سیاست‌های جنگ طلبانه همراه با اشغالگری را دنبال کرده اند.

مسئله جنایات ددمنشانه رژیم کودک کش رژیم صهونیستی برای جهانیان و انسان‌های آزادی خواه به زخمی کهنه تبدیل شده و در این میان مقاومت ملت مظلوم فلسطین در برابر اشغالگری صهونیست‌ها نیز می‌تواند نویدبخش رهایی این ملت مظلوم از چنگال ظالمان باشد.

در این میان تک تک مسلمانان جهان وظیفه دارند به یاری برادران و خواهران مسلمان خود در فلسطین که سال هاست از سرزمینشان آواره شده بپردازند و تلاش کنند تا هرچه زودتر ندای آزادی قدس شریف و رهایی این ملت مقام در دنیا طنین انداز شود.

درایت، آینده نگری و دور اندیشی امام راحل عظیم الاشان (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس باعث شد تا نام فلسطین برای همیشه در اذهان باقی مانده و جنایات رژیم صفاک صهونیستی در پوشش جانب دارانه رسانه‌های غرب مخفی نماند.

در این میان فرماندهان، مدیران و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه آماده هستند تا در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان همپا و همدوش با سایر ملت بزرگ و انقلابی ایران و مسلمانان جهان در اقصا نقاط دنیا با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل بزنند.

سردار امان اللهی در بخش پایانی پیام خود ضمن دعوت از عموم مردم استان کرمانشاه برای حضوری باشکوه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ابراز امیدواری کرد  تا  مسلمانان  دنیا به زودی جشن  نابودی رژیم منحوس صهیونیستی  را برپا کنند.

انتهای پیام/ز


برگزاری  راهپیمایی باشکوه  روز قدس در کرمانشاه 

برچسب ها: رمضان 98 ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.