مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: همکاری و تعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و بیمه سلامت فرصت مناسبی برای توانمند سازی اقشار مولد جامعه است.

تعامل بیمه ها فرصتی ارزشمند برای توانمند سازی روستاییان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  دکتر رضا عباسی  مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان  در دیدار با مدیر بیمه اجتماعی روستاییان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تعامل و همکاری بیمه سلامت و صندوق بیمه اجتماعی می تواند حداکثر پوشش بیمه ای را برای روستاییان در برداشته و از راههای مختلف لازم است به این قشر از جامعه در راستای استفاده بهینه از خدمات اطلاع رسانی شود.

وی گفت: با توجه به پرداخت دو سوم حق بیمه توسط دولت به منظور حمایت از روستاییان، امیدواریم با آگاهی رسانی مطلوب به جامعه هدف شاهد استقبال گسترده آنان از بیمه اجتماعی در زمینه ی توانمند سازی باشیم.

مدیر بیمه اجتماعی روستاییان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار بیان کرد: با توجه به وسعت و گستردگی استان از میانگین پوشش بیمه اجتماعی کشور و همچنین عدم آگاهی بسیاری از خانواده ها، همکاری و تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی مرتبط با جامعه هدف می تواند نقش بسزایی در برخورداری کشاورزان و روستاییان از مزایای صندوق بیمه اجتماعی داشته باشد.

امان الله شاقوزایی افزود: بیمه سلامت و بیمه اجتماعی روستاییان مکمل یکدیگر هستند و با ارائه خدمات شایسته می توانند در جهت کسب رضایتمندی جامعه و آسایش رفاه و سلامت مردم نقش بسزایی ایفاد کنند.

انتهای پیام/ع

بیمه سلامت و بیمه اجتماعی روستاییان مکمل یکدیگر هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار