مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: ادارات، دفاتر پیشخوان دولت و تمام بیمارستان‌ها در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات مورد نیاز به بیمه شدگان بیمه سلامت این استان هستند.

بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در نوروز آماده ارائه خدمات استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد صفدری مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان با رویکرد مشتری مداری و دانش محوری در راستای کاهش مخاطرات مالی و هزینه‌های درمانی و افزایش کیفیت خدمات تلاش کرده تا بهترین خدمات را به بیمه شدگان خود ارائه دهد.

وی ادامه داد: امسال بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای بیمه شدگان بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در بخش خصوصی و دولتی هزینه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: این بیمه برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان با تمام موسسات، داروخانه‌ها و پزشکان قرارداد امضا کرده است.

وی بیان کرد: ادارات بیمه سلامت، دفاتر پیشخوان دولت و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی سیستان و بلوچستان از ۲۹ اسفند تا ۱۹ فروردین ماه سال آینده آماده ارائه خدمات به افراد تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

صفدری افزود: تمام خدمات به صورت الکترونیکی به بیمه شدگان ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان پرونده کاغذی جایگزین پرونده‌های الکترونیک خواهد شد که از این طریق سالیانه بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان هزینه در زمینه صدور دفترچه و پرونده کاغذی صرفه جویی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در نوروز آماده ارائه خدمات است

برچسب ها: علوم پزشکی ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار