رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با فراهم شدن زیر ساخت‌های الکترونیکی در مراکز درمانی می‌توان از هدر رفت منابع سازمان در بخش سلامت جلوگیری و کیفیت خدمات را ارتقا بخشید.

 راه اندازی زیرساخت‌های الکترونیکی سبب ارتقاء خدمات می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر سید محمد هاشمی شهری  در دیدار مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان با وی در دانشگاه علوم پزشکی، اظهار داشت: تعامل و همکاری مطلوب بیمه سلامت با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات درمانی مردم را مرتفع و هزینه‌های درمان را کاهش دهد. 

وی گفت: همه ما موظفیم در چهار چوب قوانین و مقررات سازمانی در جهت رفع مشکلات بیمه شدگان و موسسات درمانی کمک کنیم و پاسخگوی خوبی برای مردم باشیم.

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار بیان کرد: از کل جمعیت استان بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در صندوق‌های بیمه کارکنان دولت، روستاییان، سایر اقشار، بیمه سلامت و ایرانیان زیرپوشش بیمه سلامت سیستان و بلوچستان قرار دارند و از خدمات نظام سلامت بهره‌مند هستند.

دکتر رضا عباسی افزود: بیمه سلامت در کنار دانشگاه در جهت رضایتمندی جامعه بیمه شدگان و بیماران و موسسات درمانی طرف قرارداد تلاش می‌کند.

وی گفت: مردم محوری و سلامت محوری و استفاده از تمام ظرفیت‌های بیمه‌ای برای ارائه کیفیت خدمات به بیمه شدگان عزیز رویکرد این سازمان است.

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیکی و استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی و حذف دفترچه‌های بیمه در مراکز درمانی می‌تواند عدالت در سلامت، مدیریت بهینه منابع و کاهش هزینه‌های درمانی را بدنبال داشته باشد.

انتهای پیام/گ

راه اندازی زیرساخت‌های الکترونیکی موجب ارتقاء خدمات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار